سایت املاک

سایت املاک تخصصی از جمله مواردی است که با پیشرفت تکنولوژی از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است. با تخصصی شدن مشاغل و کسب و کارهای اینترنتی بازار مسکن نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در سال‌های اخیر دفاتر مشاور املاک به راه اندازی سایت‌های تخصصی خرید و فروش املاک روی آورده‌اند.

روش‌های سنتی خرید و فروش مسکن دیگر جایی در بازار مسکن نداشته و افراد و خریداران ترجیح می‌دهند که آگهی‌های فروش ملک و سایر اطلاعات مورد نیاز در امر خرید و فروش مسکن را از طریق سایت مشاهده نمایند.

راحتی استفاده و در دسترس بودن اینترنت در هر مکانی آن را به یکی از ابزارهای قدرتمند در کلیه امور جاری و روزمره تبدیل نموده است. خرید و فروش املاک و مستغلات از طریق سایت املاک موجب سهولت یافتن ملک مورد نظر می‌گردد.

افراد در هر زمان و مکانی می توانند از آگهی‌های فروش املاک اطلاع یافته و از قیمت و مشخصات آن آگاه شوند. در ادامه به تشریح ویژگی‌های یک سایت املاک تخصصی و کارآمد می‌پردازیم.

ملکانا بزرگترین و معتبرترین سایت املاک تخصصی در تهران 3

یک سایت املاک تخصصی چه ویژگیهایی دارد

همانطور که اشاره شد در دنیای صنعتی امروز، انواع سایت‌ها و وبلاگ های تخصصی در زمینه‌های مختلف از جمله املاک در دسترس افراد قرار دارد. اما آیا تمام این سایت‌ها قابل اعتماد هستند؟

اینکه یک سایت املاک حرفه‌ای باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد تا نیازهای مخاطب و خریداران را به خوبی برآورده نماید. اول از همه اینکه یک سایت املاک حرفه‌ای باید دارای آگهی‌های فروش بروز باشد.

حتماً دیده‌اید که در برخی سایت‌ها آگهی‌های مختلف فروش املاک و واحد های مسکونی مشاهده می‌شود ولیکن بعد از تماس با فروشنده متوجه می‌شوید که تاریخ آگهی بسیار قدیمی بوده و یا ملک فروخته شده است. این سایت‌ها با عدم بروز رسانی بتدریج مخاطبان خود را از دست داده و موجب اتلاف وقت بازدید کنندگان می‌شوند.

یکی دیگر از ویژگی‌های سایت تخصصی املاک این است که دارای بایگانی کامل و متنوع باشد. خریداران با بودجه‌های متفاوت و سلیقه‌های گوناگون به دنبال املاک مختلفی می‌گردند، بنابراین سایت املاک حرفه‌ای باید متناسب با تمام سلیقه‌ها دارای آگهی‌های فروش متعددی باشد.

این نوع سایت‌ها به تدریج تبدیل به مرجع قابل اطمینان برای خریداران می‌شوند. از دیگر ویژگی‌های یک سایت املاک تخصصی این است که اطلاعات مفیدی از ملک مورد نظر به خریداران ارائه نماید.

اطلاعات مفیدی مانند متراژ، تعداد اتاق‌ها، محله و منطقه ملک، قیمت، سن بنا، امکانات ملک مانند پارکینگ و انباری، سیستم گرمایشی و سرمایشی و در نهایت تصاویر واقعی و کامل در مورد ملک می‌تواند در تصمیم‌گیری خریدار موثر واقع شود.

حتماً دیده‌اید که برخی آگهی‎های فروش املاک در سایت املاک فاقد اطلاعات مفید و تصاویر واقعی بوده و خریدار قادر به تصمیم‌گیری در مورد آن‌ها نیست.

تنها راه کسب اطلاع از ملک مورد نظر بدون در نظر گرفتن توضیحات فروشنده بازدید حضوری ملک خواهد بود که در اغلب موارد تنها موجب اتلاف وقت می‌گردد. در نهایت یک سایت تخصصی املاک باید آخرین اخبار و اطلاعات در مورد بازار مسکن، اطلاعات مفید در مورد خرید و فروش املاک و موارد حقوقی را به مخاطب اطلاع رسانی نماید.

چنین سایت املاک تخصصی به بهترین نحو ممکن به برآورده کردن خواسته‌ها و نیازهای خریداران پاسخگو خواهد بود.

ملکانا بزرگترین و معتبرترین سایت املاک تخصصی در تهران 6

ملکانا بزرگترین سایت املاک تخصصی در تهران

در مطلب قبل ویژگی‌های یک سایت تخصصی املاک را تشریح کردیم. حال به معرفی یکی از دفاتر مشاور املاک معتبر و بزرگ در تهران می‌پردازیم. ملکانا به عنوان معتبر‌ترین دفتر مشاور املاک تهران و مرکز بزرگ خرید و فروش مسکن از یک سایت املاک تخصصی و حرفه‌ای بهره می‌برد.

در سایت املاک ملکانا خریداران می توانند از طریق بایگانی کامل و متنوع املاک در هر منطقه و محله‌ای از تهران لیست آگهی‌های فروش املاک را مشاهده نمایند. هر آگهی فروش شامل مشخصات کامل ملک به همراه تصاویر ۳۶۰ درجه از آپارتمان و خانه مورد نظر بوده و اطلاعات مفیدی به خریدار عرضه می‌نماید.

خریداران می توانند در کنار مشاهده انواع املاک موجود، اطلاعات مفیدی در مورد بازار مسکن، آخرین خبرها و گزارشات تحلیلی را مشاهده و تصمیم‌گیری درستی در مورد خرید ملک داشته باشند.

ملکانا بزرگترین و معتبرترین سایت املاک تخصصی در تهران 4

خرید و فروش انواع ملک و مستغلات در سایت املاک ملکانا

دفتر مشاور املاک ملکانا به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش املاک در تهران و سایر شهرهای ایران شناخته می‌شود. سایت املاک ملکانا بطور مرتب بروزرسانی شده و آگهی‌های فروش جدید و ویژه بر روی صفحه اصلی سایت قابل مشاهده است.

از طرفی کارشناسان مجرب ملکی و وکلای متخصص در ملکانا آماده ارائه خدمات مشاوره به خریداران خواهند بود. سایت املاک ملکانا دارای امکانات متعدد دیگری مانند قیمت کارشناسی ملک، سپردن ملک برای فروش، اخبار بازار مسکن، دانستنی‌های خرید و فروش ملک و صفحه اختصاصی محاسبه مبلغ کمیسیون خرید و فروش املاک است. در سایت املاک ملکانا تمام موارد در راستای برآورده کردن خواسته ها و نیازهای فروشندگان و خریداران ملک در نظر گرفته شده است.