املاک تهران

همانطور که می‌دانید دفاتر مشاور املاک زیادی در شهر تهران فعالیت می‌نمایند. تمام این دفاتر املاک سعی در توسعه فعالیت‌های خود داشته و به طرق مختلف سعی در جذب مشتری می‌نمایند.‌

اما چرا برخی دفاتر املاک تهران معروف‌تر از سایرین بوده و مشتریان بیشتری به آن رجوع می‌نمایند. در واقع رمز موفقیت برخی دفاتر املاک تهران چیست؟

چرا در رکودی که در حال حاضر در بازار مسکن حاکم است برخی دفاتر مشاور املاک از نبود مشتری و کسادی کسب و کار گلایه دارند ولی برخی دیگر از دفاتر مشاور املاک نه اینکه از وضعیت موجود راضی باشند ولیکن آن را در حد متوسط تا خوب ارزیابی می‌کنند.

در این مبحث به معرفی یکی از دفاتر مشاور املاک تهران که در مدت زمان کوتاه به محبوبیت زیادی دست یافته است پرداخته و رمز موفقیت و توسعه کسب و کار آن‌ها را بررسی می‌کنیم. پس با ما همراه باشید.

با ملکانا بزرگترین دفتر مشاور املاک تهران آشنا شوید 2

چرا ملکانا معتبرترین دفتر مشاور املاک تهران شناخته می‌شود

احتمالاً نام دفتر مشاور املاک ملکانا را شنیده‌اید. دفتر مشاور املاک ملکانا در مدت کوتاهی پس از شروع به فعالیت خود با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین فروش، بازاریابی و مشتری مداری توانست به موفقیت زیادی دست یابد.

تعداد زیاد معاملات انجام گرفته توسط دفتر مشاور املاک ملکانا و رضایت بالای مشتریان از خدمات ارائه شده توسط این دفتر املاک تهران گویای این مهم است. در ادامه به بررسی عوامل محبوبیت و موفقیت دفتر مشاور املاک ملکانا به عنوان معتبرترین دفتر مشاور املاک تهران می‌پردازیم.

بهره‌گیری از کارشناسان مجرب مسکن: دفتر مشاور املاک ملکانا با بکارگیری نیروهای متخصص و با سابقه در حوزه ملکی به ارائه بهترین خدمات به مشتریان می‌پردازد. همچنین کلیه نیروهای ملکانا در بدو شروع به همکاری آموزش‌های تخصصی ملکانا را نیز گذرانده و با اشراف و دید کاملی شروع به فعالیت می‌نمایند.

بزرگترین و کامل‌ترین بایگانی املاک تهران: دفتر مشاور املاک ملکانا بدون شک کامل‌ترین بایگانی املاک تهران را در اختیار دارد. انواع آپارتمان، خانه، زمین و املاک در تهران و شهرهای اطراف را می‌توانید در بایگانی ملکانا مشاهده نمائید. بدین ترتیب خریداران و مستاجران با تعداد زیادی فایل املاک مواجه بوده و از حق انتخاب برخوردار هستند.

ارائه خدمات حقوقی در ملکانا: دفتر مشاور املاک ملکانا بدون شک یکی از معدود دفاتر مشاور املاک تهران است که از تیم حقوقی زبده و کارآمد برخوردار است. کلیه مسائل و مشکلات حقوقی و نکات مهم حقوقی حین تنظیم قرارداد زیر نظر کارشناسان حقوقی مدنظر قرار می‌گیرد. همچنین افراد جهت مشاوره حقوقی می‌توانند از خدمات مشاوره تیم وکلای ملکانا بهره‌مند شوند.

سیستم نوین خرید و فروش، رهن و اجاره املاک تهران: ملکانا با بهره‌گیری از سیستم نوین فروش املاک خدمات ارزشمندی به فروشندگان و خریداران ارائه می‌دهد. فروشندگان تنها با مراجعه به سایت و ثبت مشخصات ملک خود، درخواست فروش ملک را می‌دهند.

تیم کارشناسان مسکن ملکانا خدماتی مانند قیمت کارشناسی املاک تهران، خدمات عکاسی و تصویربرداری رایگان ملک و انواع خدمات مشاوره به مشتریان عرضه می‌نمایند. از طرفی خریداران با جستجوی املاک مورد نظر خود از تماشای تصاویر ۳۶۰ درجه املاک برخوردار بوده و می‌توانند تصمیم‌گیری دقیقی انجام دهند.

پرداخت کمیسیون مناسب و ارزانتر: ملکانا برای رفاه حال مشتریان خود، حق کمیسیون پائین‌تر نسبت به سایر دفاتر املاک در تهران طلب می‌کند. انواع تخفیفات ویژه و شرکت در قرعه‌کشی برای مشتریان در نظر گرفته می شود. قیمت‌های کمیسیون محاسبه شده توسط ملکانا قابل قیاس با سایر دفاتر مشاور املاک تهران نیست.

انواع دعاوی ملکی و تفاوت‌های آن‌ها را بشناسیم 4

ملکانا بزرگترین مرکز خرید و فروش املاک تهران

دفتر مشاور املاک ملکانا با بهره‌گیری از بایگانی کامل و بزرگ خود تمامی مناطق تهران و انواع مختلف املاک تهران با متراژها و امکانات گوناگون را پوشش می‌دهد. با توجه به بایگانی کامل ملکانا املاک مختلف متناسب با هر نوع سلیقه ای در آن پیدا می‌شود.

همچنین مشاوران و کارشناسان مجرب ملکی خود را موظف به ارائه بهترین خدمات به مشتریان می‌دانند. بدین ترتیب ملکانا یکی از بزرگترین مراکز خرید و فروش املاک تهران محسوب می‌شود.

کلیه قراردادهای ملکانا زیر نظر کارشناسان حقوقی تهیه شده و مشتریان از این بابت نگرانی نخواهند داشت. همچنین انواع خدمات مشاوره، تعیین قیمت کارشناسی، تصویربرداری و جستجوی پیشرفته املاک در کلیه نقاط تهران موجبات رضایت مشتریان را فراهم آورده است.

با ملکانا بزرگترین دفتر مشاور املاک تهران آشنا شوید 3

خرید و فروش، رهن و اجاره انواع املاک تهران با ملکانا

اگر به عنوان فروشنده، خریدار، مستاجر و یا حتی سرمایه‌گذار به دفتر مشاور املاک ملکانا رجوع کنید، با مجموعه متنوعی از انواع املاک در تهران و سایر شهرها روبرو می‌شوید. ملکانا متناسب با هر نوع بودجه و سلیقه‌ای دارای بایگانی کاملی از انواع املاک تهران می‌باشد.

انواع آپارتمان، خانه و مسکن با متراژهای متفاوت و قیمتهای رقابتی در سایت ملکانا قابل مشاهده است. از اینرو مشتریان اعم از فروشنده، خریدار و یا مستاجر با طیف وسیعی از انواع ملک و متقاضی با توانایی های مالی مختلف مواجه می‌شوند.