فروش آپارتمان

خرید و فروش آپارتمان و واحد مسکونی همواره یکی از بزرگترین تصمیم‌های اقتصادی هر فردی بشمار می‌رود.

از آنجائیکه ملک جزء کالاهای سرمایه‌ای بشمار می‌آید از اینرو افراد زیادی به عنوان متقاضی واقعی و یا جهت سرمایه‌گذاری به خرید و فروش آپارتمان می‌پردازند.

با توجه به افزایش قیمت بیش از دو برابری مسکن طی یکسال و نیم اخیر متقاضیان واقعی توانایی خرید آپارتمان را نداشته و به ناچار تصمیم به خرید مسکن با قیمت کمتر نموده‌اند.

فروش آپارتمان متراژ کوچک، چندین سال ساخت در مناطق مرکزی و جنوبی پایتخت و شهرک‌های حاشیه‌ای و یا شهرهای اطراف تهران مانند کرج نمونه‌ای از تغییر رفتار خریداران محسوب می‌شود.

از طرفی خرید و فروش املاک چه برای فروشنده و یا خریدار همواره چالش‌های زیادی را داشته است. عدم اطلاع دقیق از آینده بازار مسکن موجب ایجاد سردرگمی در میان افراد شده و بازار در حالت رکود تورمی بسر می‌برد.

در ادامه به بررسی ابعاد مختلف خرید و فروش آپارتمان در شهرهای بزرگ بویژه تهران می‌پردازیم.

بزرگترین مرکز خرید و فروش آپارتمان، زمین، خانه و ویلا 2

خرید و فروش آپارتمان در متراژهای مختلف

همانطور که اشاره شد جهش ناگهانی قیمت‌ها موجب ناتوانی خریداران واقعی در تامین وجه و کاهش شدید تقاضا در بازار مسکن شده است.

از طرفی ادامه روند افزایش قیمت مسکن در سال جاری گزینه دیگری بر افزایش فاصله میان توان خریداران و خرید مسکن گردید.

طبق آمار منتشر شده در اردیبهشت ماه سال ۹۸ متوسط قیمت یک متر مربع واحد مسکونی نسبت به فروردین ماه حدود ۱۲ درصد افزایش قیمت داشته است.

این روند افزایشی در خرداد ماه با شیب کمتر ادامه یافته و بازار در کمترین حالت رونق خود طی یکسال اخیر بسر می‌برد.

خرید و فروش آپارتمان‌های کوچک متراژ و با متوسط قیمت کمتر از حد میانگین شهر تهران بیش از نیمی از معاملات انجام شده در سال جاری را تشکیل می‌دهد.

با تثبیت بازار ارز و طلا در سال جاری کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که روند افزایشی قیمت مسکن به کمترین حد خود در ماه‌های آینده خواهد رسید.

از طرفی فرا رسیدن فصل جابجایی و نقل و انتقالات مسکن از اواخر خرداد موجب افزایش تعداد معاملات مسکن خواهد بود. لیکن این مقدار در حدی نیست که بتواند بازار را از حالت رکود خارج سازد.

خرید و فروش آپارتمان در متراژهای بزرگ و لوکس در مناطق بالای شهر تهران نیز خریداران خاص خود را داشته و خرید به قصد سرمایه‌گذاری بیشترین درصد این نوع خریداران را تشکیل می‌دهد. در ادامه با معرفی بزرگترین سامانه خرید و فروش آپارتمان در تهران مطلب را ادامه می دهیم.

بزرگترین مرکز خرید و فروش آپارتمان، زمین، خانه و ویلا 1

بزرگترین سامانه خرید و فروش آپارتمان

بزرگترین سامانه خرید و فروش آپارتمان در تهران دفتر مشاور املاک ملکانا شناخته می‌شود. دفتر مشاور املاک ملکانا با مجوز رسمی از اتحادیه املاک تهران یک شرکت دانش بنیان است که بطور تخصصی در زمینه مسکن فعالیت می‌نماید.

دفتر مشاور املاک ملکانا با فراهم آوردن امکانات و شرایط مناسب برای خریداران و فروشندگان آپارتمان در تهران بزرگترین سامانه خرید و فروش آپارتمان در تهران است.

مشتریان متقاضی خرید در مناطق مختلف تهران می توانند با مراجعه به بایگانی ملکانا آگهی‌های فروش املاک در مناطق مختلف را مشاهده نمایند.

تمام آگهی‌های خرید و فروش املاک به تفکیک منطقه و محله بر روی نقشه تهران قابل مشاهده بوده و امکان جستجوی سریع آپارتمان با مشخصات مورد نظر وجود دارد.

با توجه به استقبال خریداران، فروشندگان با درج آگهی فروش ملک خود در ملکانا در اسرع وقت به فروش ملک خود اقدام نموده و خریداران با گزینه‌های متعدد فروش آپارتمان با شرایط مختلف مواجه می‌شوند.

بزرگترین مرکز خرید و فروش آپارتمان، زمین، خانه و ویلا 4

ملکانا مرکز خرید و فروش آپارتمان در تهران

دفتر مشاور املاک ملکانا بزرگترین مرکز خرید و فروش آپارتمان در تهران بشمار می‌آید. کارشناسان مجرب ملکی و تیم وکلای کارآزموده و با تجربه ملکانا به ارائه خدمات مشاوره تخصصی به مشتریان می‌پردازند.

کلیه معاملات و قراردادهای خرید و فروش آپارتمان در سامانه املاک ثبت گردیده و کد رهگیری قابل استعلام به مشتریان داده خواهد شد. خریداران با پیگیری کد رهگیری می‌توانند صحت قرارداد خود را از سامانه معاملات املاک پیگیری کنند.

بعلاوه تیم وکلای باتجربه ملکی ملکانا خدمات حقوقی به خریداران و فروشندگان عرضه می‌کنند. توصیه می‌گردد خریداران قبل از تصمیم به خرید آپارتمان و هنگام تنظیم قراداد از مشورت وکیل مجرب ملکی بهره مند شده و کلیه بندها و متن قرارداد را با وکیل خود بررسی کنند.

البته تمام قراردادهای خرید و فروش املاک در دفتر مشاور املاک ملکانا زیر نظر تیم وکلای تخصصی تنظیم می‌گردد، ولیکن خریداران می توانند در صورت وجود ابهام در هر تبصره و بند قرارداد از مشورت وکیل برخوردار گردند.

این مورد جهت رفع ابهام و جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی آینده ضروری به نظر می‌رسد. نکته قابل توجه دیگر در بزرگترین مرکز خرید و فروش آپارتمان در تهران این است که کلیه کمیسیون‌های پرداختی توسط مشتریان بطور شفاف محاسبه و با تخفیف‌های ویژه تا سقف ۹۰ درصد به مشتریان ابلاغ می‌گردد. از اینرو مشتریان می‌توانند در کمال اطمینان به خرید و فروش آپارتمان خود در ملکانا اقدام کنند.