فروش آپارتمان تهران

خرید و فروش آپارتمان و خانه از طریق سایت‌های املاک تخصصی یکی از روش‌های خرید خانه بشمار می‌رود. عدم محدودیت زمانی و مکانی، امکان مشاهده مشخصات و تصاویر املاک و گستردگی آگهی‌های فروش آپارتمان تهران و سایر شهرهای ایران از مزایای سایت‌های تخصصی املاک است.

این نوع سایت‌های تخصصی طیف وسیعی از املاک مختلف در مناطق و محلات گوناگون و حتی شهرهای دیگر را به نمایش می‌گذارند. عدم نیاز به بازدید حضوری یکی دیگر از ویژگی‌های بازدید سایت‌های تخصصی املاک بشمار می‌رود.

اگر قصد خرید خانه و آپارتمان را دارید و یا اینکه می‌خواهید نسبت به فروش آپارتمان تهران خود اقدام نمائید می‌توانید از طریق درخواست و ثبت آگهی در وب سایت ملکانا علاوه بر استفاده از خدمات تخصصی و امکانات ویژه در کوتاه‌ترین زمان نسبت به فروش آپارتمان تهران و سایر شهرهای خود اقدام کنید. خرید و فروش آپارتمان تهران در ملکانا به سهولت و سرعت انجام می‌پذیرد.

وضعیت بازار مسکن در سال ۹۸ به کجا می‌رسد 1

خرید و فروش آپارتمان تهران

همانطور که اشاره شد وب سایت‌های تخصصی املاک یکی از نتایج تخصصی شدن حرفه‌های گوناگون و استفاده از روش‌های جدید بازاریابی و فروش محسوب می‌شوند.

دفتر مشاور املاک ملکانا یکی از بزرگترین و معتبرترین دفاتر مشاور املاک تهران، دارای وب سایت تخصصی در زمینه املاک و مستغلات است. این وب سایت در مدت زمان کوتاهی به مرکز خرید و فروش آپارتمان تهران تبدیل شد.

در حال حاضر تعداد زیادی آگهی‌های فروش آپارتمان تهران و سایر شهرهای اطراف در بایگانی قابل مشاهده است. از طرفی خریداران املاک با توجه به دامنه فعالیت گسترده و خدمات حرفه‌ای ملکانا ترجیح می دهند که آپارتمان مورد نظر خود را از طریق ملکانا خریداری نمایند.

بزرگترین سامانه خرید و فروش آپارتمان تهران دارای مجوز رسمی از اتحادیه مشاوران املاک بوده و تمامی قراردادهای خرید و فروش املاک در سامانه معاملات املاک ثبت می گردند. خریداران از طریق کد رهگیری می‌توانند به راحتی نسبت به پیگیری ملک مورد نظر و ثبت اطلاعات در سامانه املاک اطمینان حاصل کنند.

خرید و فروش آپارتمان تهران در دفتر مشاور املاک ملکانا 2

خرید و فروش آپارتمان تهران با خدمات ویژه ملکانا

دفتر مشاور املاک ملکانا به ارائه خدمات ویژه به مشتریان خود می پردازد. خدماتی مانند تعیین قیمت کارشناسی ملک، سپردن ملک برای فروش، جستجوی املاک مورد نظر براساس منطقه و محله در شهر تهران، جستجوی املاک طبق مشخصات مورد نظر خریدار، اعلام فرصت‌های ویژه سرمایه‌گذاری،

بایگانی کامل و جامع در تمام نقاط تهران، امکان محاسبه کمیسیون خرید و فروش آپارتمان تهران، تخفیف کمیسیون تا سقف ۹۰ درصد، خدمات مشاوره کارشناسان ملکی و وکلای مجرب ملکانا و ثبت و ارائه کد رهگیری به تمام خریداران املاک برخی از ویژگی‌ها و خدمات دفتر مشاور املاک ملکانا هستند.

تمامی قراردادهای خرید و فروش آپارتمان تهران زیر نظر وکلای باتجربه ملکی تنظیم شده و بصورت رسمی در سامانه ثبت می گردند. از اینرو امکان پیگیری امور توسط خریداران وجود خواهد داشت.

از دیگر خدمات منحصر بفرد ملکانا برای خرید و فروش آپارتمان تهران امکان مشاهده تصاویر سه بعدی املاک از طریق سایت است. بدین ترتیب خریداران این امکان را دارند که تصاویر ۳۶۰ درجه و سه بعدی از آپارتمان مورد نظر خود را مشاهده کنند.

تمام فضای داخلی به همراه جزئیات ملک به تصویر کشیده شده است. خریداران با تکنولوژي تور مجازی امکان بازدید ملک از راه دور را خواهند داشت. این ویژگی امکان تصمیم گیری و بازدید ملک بطور کامل را برای خریداران میسر می‌نماید.

تصاویر سه بعدی نمای کاملی از داخل آپارتمان را نمایش می‌دهد و خریدار می تواند به نحوه طراحی، امکانات و دیزاین داخلی و حتی متریال مورد استفاده را بررسی و مشاهده نماید.

خرید و فروش آپارتمان تهران در دفتر مشاور املاک ملکانا 1

ملکانا معتبرترین مرکز خرید و فروش آپارتمان تهران

دفتر مشاور املاک ملکانا با ارائه خدمات ویژه و منحصر بفرد برای خریداران و فروشندگان املاک یکی از معتبرترین و مدرن ترین مراکز خرید و فروش آپارتمان تهران محسوب می‌شود.

این مرکز خرید و فروش همواره آگهی‌های ویژه فروش آپارتمان تهران را در صفحه اول سایت املاک نمایش داده و جدیدترین فرصت‌های خرید و فروش املاک را به اطلاع مشتریان می‌رساند.

در منوی محاسبه کمیسیون خرید و فروش املاک مشتریان با وارد کردن مبلغ مورد معامله می‌توانند میزان کمیسیون پرداختی را محاسبه نمایند. این مورد یکی از موارد مشکل ساز برای مشتریان بشمار می‌رود.

بطوریکه برخی دفاتر مشاور املاک با اعلام کمیسیون پرداخت‌های غیر منطقی و بالا موجب نارضایتی خریدار و فروشنده می‌شوند. نکته قابل توجه این است که ملکانا همواره مبلغ کمیسیون پرداختی مشتریان را کمتر از نرخ رسمی اتحادیه تعیین و برای مشتریان خود تا سقف ۹۰ درصد تخفیف ویژه کمیسیون در نظر می‌گیرد.

بدین ترتیب طرفین معامله خرید و فروش آپارتمان تهران با رضایت و پرداخت مبلغی کمتر از نرخ مصوب می‌توانند معامله داشته باشند.

سیستم شفاف، واضح و مدرن دفتر مشاور املاک ملکانا بدون شک نقطه تمایز و برتری آن نسبت به دیگر دفاتر مشاور املاک تهران می‌باشد. با ملکانا خریداران و فروشندگان به سهولت و در کمال اطمینان می‌توانند به خرید و فروش آپارتمان تهران و سایر شهرهای ایران بپردازند.