خرید آپارتمان در تهران

افراد زیادی در تهران به دنبال خرید مسکن بوده و از طریق دفاتر مشاور املاک اقدام به بازدید و خرید ملک می‌نمایند. آگهی‌های روزنامه و انواع سایت‌های خرید و فروش مسکن نیز گزینه دیگری برای خرید آپارتمان در تهران بشمار می‌رود که البته باید در انتخاب سایت‌ها نهایت دقت را بعمل آورید.

امروزه خرید مسکن در تهران و سایر شهرهای دیگر با دشواری‌هایی روبرو است. قیمت‌های نه چندان منطقی و افزایش قیمت‌های ناگهانی موجب ایجاد مشکلاتی برای خریداران واقعی گردیده است.

در این میان انتخاب یک دفتر مشاور املاک رسمی و معتبر که در انجام معامله رعایت حقوق طرفین را نموده و ضامن عقد قرارداد با حفظ موازین حقوقی باشد تضمین کننده امنیت سرمایه‌گذاری است.

دفاتر مشاور املاک رسمی و معتبر کلیه قراردادهای خود را در سامانه خرید و فروش املاک ثبت نموده و کد رهگیری معتبر به خریداران ارائه می کنند.

این کد رهگیری در مواقع بروز مشکلات آتی بسیار کارگشا خواهد بود. در ادامه به معرفی یکی از دفاتر مشاور املاک رسمی و معتبر در ایران می‌پردازیم.

خرید و فروش آپارتمان تهران در دفتر مشاور املاک ملکانا 3

خرید آپارتمان در تهران در متراژهای مختلف

دفتر مشاور املاک ملکانا دارای وب سایتی است که هر لحظه و هر روز بروزرسانی شده و آخرین اخبار و اطلاعات بازار مسکن در آن نمایش داده می‌شود.

ملکانا به عنوان دفتر رسمی مشاور املاک کلیه قراردادهای خود را از طریق ثبت در سامانه خرید و فروش و یا رهن و اجاره املاک با کد رهگیری معتبر به مشتریان تحویل می‌دهد.

بنابراین خریداران آپارتمان و مسکن نگرانی در این باره نخواهند داشت. همچنین بایگانی ملکانا متشکل از مجموعه فایل‌های بسیار متنوعی از مسکن و آپارتمان در متراژهای مختلف است.

خریداران و مشتریان جهت خرید آپارتمان در تهران در متراژهای مختلف از یک خواب گرفته تا سه خواب و بیشتر با محدودیتی مواجه نخواهند بود.

این یکی از ویژگی‌های دفتر مشاور املاک ملکانا بوده که برای بودجه‌ها و سلیقه‌های متفاوت دارای آپارتمانهای گوناگونی است.

انواع متراژهای آپارتمان ۶۰ متری، ۷۵ متری، ۹۰ متری، ۱۲۰ متری و غیره را می‌توانید در بایگانی ملکانا مشاهده و بازدید نمائید. دفتر مشاور املاک رسمی ملکانا به خریداران و مشتریان حق انتخاب می‌دهد.

دفتر مشاور املاک ملکانا بزرگترین سامانه فروش، رهن، اجاره و خرید آپارتمان در تهران 3

خرید آپارتمان در تهران در محلات مختلف

یکی دیگر از امتیازات ویژه دفتر مشاور املاک ملکانا این است که فایل‌های موجود در بایگانی ملکانا تنها مختص به یک منطقه و محله خاصی نمی‌باشد.

با توجه به اینکه تهران شهر بزرگی است از اینرو دفاتر مشاور املاک تنها به پوشش محدوده اطراف خود می‌پردازند، بنابراین تعداد فایل‌های آن‌ها محدود و حق انتخاب خریداران نیز کم خواهد بود.

برای خرید آپارتمان در تهران در محلات مختلف از طریق دفتر مشاور املاک ملکانا محدودیتی وجود نخواهد داشت.

تمام مناطق تهران، محلات و بخش‌های مختلف شهر دارای بایگانی تفکیک شده و طبقه‌بندی شده هستند. بنابراین خریداران جهت خرید آپارتمان در تهران می‌توانند منطقه و یا محله مورد نظر خود را جستجو و بر روی فایل‍‌های آن کلیک نمایند.

فهرست انواع آپارتمان و مسکن در منطقه برای خریداران نمایش داده می‌شود. از طرفی اطلاعات جامع و مفیدی در مورد محلات و مناطق تهران را می‌توانید در وبلاگ ملکانا مطالعه نمائید.

دفتر مشاور املاک ملکانا بزرگترین سامانه فروش، رهن، اجاره و خرید آپارتمان در تهران 4

ملکانا بزرگترین سامانه خرید آپارتمان در تهران

دفتر مشاور املاک رسمی ملکانا با کادری مجرب و تخصصی در زمینه املاک یکی از معتبرترین و بزرگترین سامانه‌های فروش، رهن، اجاره و خرید آپارتمان در تهران محسوب می‌شود.

تیم وکلای ملکانا به ارائه خدمات مشاوره به فروشندگان و خریداران مسکن پرداخته و تضمین کننده قرارداد خواهند بود.

کارشناسان ملکی با انجام خدمات مشاوره به خریداران و فروشندگان نسبت به راهنمایی آن‌ها اقدام نموده و تمام زوایای بازار مسکن را تشریح می‌نمایند.

همچنین خدمات دیگر وب سایت و وبلاگ ملکانا مانند اعلام قیمت کارشناسی ملک،‌ جستجوی املاک، امکان مشاهده مشخصات و تصاویر آگهی‌های املاک خرید آپارتمان در تهران را برای خریداران راحت و آسان نموده است.

نکته قابل توجه در مورد ملکانا این است که خریداران، فروشندگان و مستاجران می‌توانند با مراجعه به وب سایت و با وارد نمودن اطلاعات قیمت ملک مورد نظر از مبلغ کمیسیون قابل پرداخت مطلع گردند.

در اغلب موارد مبلغ کمیسیون اعلام شده کمتر از سایر دفاتر مشاور املاک بوده و حتی از تعرفه تصویب شده توسط اتحادیه نیز کمتر خواهد بود.

بدین ترتیب مشتریان جهت خرید آپارتمان در تهران علاوه بر امکانات متنوع ملکانا، مبلغ کمتری بابت کمیسیون پرداخت می‌نمایند.

با توجه به تعداد زیاد خریداران و فروشندگان همواره آگهی‌های فروش آپارتمان و ملک زیادی در حال اجرا بوده و تنوع زیاد انواع آپارتمان، حق انتخاب‌های زیادی پیش روی خریداران قرار می‌دهد.

امتیاز دیگری که دفتر مشاور املاک ملکانا دارد این است که مشتریان پس از خرید آپارتمان در تهران از شانس شرکت در قرعه‌کشی و برخورداری از جوایز ارزنده ملکانا برخوردار خواهند بود.

بدین ترتیب امکان خرید ملک با کمترین ریسک برای خریداران فراهم می‌آید.