خرید آپارتمان

خرید آپارتمان یکی از مهم‌ترین اتفاقات در زندگی اشخاص بشمار می‌رود. زندگی در خانه شخصی و خلاص شدن از مستاجری برای هر شخصی لذت بخش است. با وجود افزایش قیمت ناگهانی مسکن و رشد قیمت اجاره مسکن بویژه در شهر تهران مستاجران را با مشکل مواجه کرده است.

بدلیل افزایش قیمت اجاره بها در یکسال اخیر بسیاری از افراد توان پرداخت اجاره و زندگی در تهران را نداشته و ناچار به شهرک‌های اطراف تهران تغییر مکان داده‌اند. تغییر رفتار مصرف کنندگان از اجاره واحدهای بزرگ در مناطق لوکس تهران کاهش چشمگیری پیدا کرده است.

با توجه به این وضعیت خرید آپارتمان در تهران و حتی شهرهای اطراف به معنی پایان مشکلات اجاره‌نشینی برای افراد خواهد بود. افزایش قیمت مسکن در ماه‌های اخیر و عدم توانایی متقاضیان حقیقی در خرید آپارتمان‌های بزرگ متراژ در مناطق بالای شهر تهران موجب تغییر رفتار خریداران نیز شده است.

اگر بدنبال خرید اپارتمان در تهران و سایر شهرهای اطراف هستید یکی از بهترین گزینه‌ها را در این مطلب به شما معرفی می‌کنیم.

ملکانا بزرگترین مرکز خرید آپارتمان در تهران 3

بزرگترین مرکز خرید آپارتمان در تهران

از آنجائیکه خرید آپارتمان و واحد مسکونی از اهمیت بالایی برخوردار است، از اینرو عوامل زیادی را هنگام خرید واحد مسکونی باید در نظر گرفت.

مواردی مانند قیمت آپارتمان، متراژ، نوساز بودن و یا چند سال ساخت بودن، محله مورد نظر، امنیت منطقه، ساکنین محله و بسیاری موارد دیگر از جمله عوامل مهم در خرید آپارتمان محسوب می‌شود.

هر چقدر خریدار با انتخاب‌های متعددی روبرو باشد حق انتخاب خواهد داشت و می‌تواند به بهترین وجه ممکن تصمیم‌گیری نماید. دفتر مشاور املاک ملکانا به عنوان بزرگترین مرکز خرید آپارتمان در تهران شناخته می‌شود.

در ملکانا در تمام مناطق تهران انواع ملک و آپارتمان با ویژگی‌های مختلف را خواهید یافت. اگر بدنبال خرید واحد مسکونی لوکس در مناطق بالای شهر تهران هستید و یا بدنبال خرید آپارتمان کوچک در مناطق متوسط و جنوب تهران باشید همه را در ملکانا خواهید یافت.

تعدد فایل‌های موجود در ملکانا به شما حق انتخاب می‌دهد. بزرگترین مرکز خرید آپارتمان در تهران برای تمام اقشار و با بودجه‌های متفاوت انتخاب‌های مناسبی پیشنهاد می‌نماید. کافی است که به وب سایت ملکانا مراجعه نموده و یا با کارشناسان ملکی مجرب ملکانا تماس بگیرید.

ملکانا بزرگترین مرکز خرید آپارتمان در تهران 2

ملکانا کامل ترین بایگانی خرید آپارتمان

دفتر مشاور املاک ملکانا دارای کامل‌ترین و بزرگترین بایگانی انواع ملک و آپارتمان در شهر تهران است. برای خرید آپارتمان در هر نقطه‌ای از تهران شما با انواع واحد مسکونی روبرو هستید.

سیستم طبقه‌بندی و فایلینگ پیشرفته ملکانا انواع واحد مسکونی به تفکیک مناطق، امکانات، متراژ، نوساز و یا چندین سال ساخت بودن، قیمت و سایر موارد را به شما ارائه می‌دهد.

اگر به دنبال خرید آپارتمان در منطقه‌ای مشخص از تهران بوده و یا بدنبال خرید واحد مسکونی با قیمت مناسب هستید می‌توانید مشخصات ملک مورد نظر خود را از بایگانی ملکانا جستجو نمائید.

همچنین اطلاعات دقیق و جامعی در مورد هر محله تهران، پیشینه، امکانات محله و ساکنین آن را در وبلاگ ملکانا می‌توانید مشاهده نمائید. بدین ترتیب با اطلاعات جامع و همه جانبه اقدام به خرید آپارتمان خواهید کرد.

با توجه به بایگانی کامل املاک در ملکانا بسیاری از فروشندگان ملک اقدام به سپردن ملک خود به ملکانا نموده از اینرو شما همواره با آگهی‌های جدید فروش ملک مواجه می‌شوید. با مراجعه روزانه به بایگانی املاک ملکانا و تماس با کارشناسان ملکی می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین ملک را شناسایی و خریداری نمائید.

دفتر مشاور املاک ملکانا بزرگترین سامانه فروش، رهن، اجاره و خرید آپارتمان در تهران 2

مزایای خرید آپارتمان در ملکانا

خرید آپارتمان در ملکانا برای خریداران مزایای زیادی را در بر دارد. شما علاوه بر اینکه می‌توانید از سیستم بایگانی کامل انواع واحد مسکونی در وب سایت ملکانا بطور رایگان بهره‌مند شوید، امکان جستجوی پیشرفته انواع آپارتمان را خواهید داشت.

بدین ترتیب بر اساس آیتم‌های مورد نظر می‌توانید لیست آپارتمان‌ها را پیدا کنید. مزیت مهم دیگر بایگانی دفتر مشاور املاک ملکانا این است که در هر آگهی اطلاعات کاملی از آپارتمان از جمله متراژ، امکانات، آدرس، تعداد طبقه، تعداد اتاق، سال ساخت، قیمت و حتی تصاویر سه بعدی و ۳۶۰ درجه وجود دارد.

با مشاهده تصاویر ۳۶۰ درجه املاک بازدید مجازی از آن داشته و در صورت انتخاب می‌توانید بازدید حضوری نیز داشته باشید. با این روش در وقت و هزینه شما صرفه‌جویی زیادی خواهد شد. با این روش در هر ساعتی از شبانه روز به بازدید املاک می‌روید و دامنه انتخاب‌های شما زیاد می‌گردد.

مزیت مهم دیگر خرید آپارتمان از طریق دفتر مشاور املاک ملکانا این است که مبلغ کمیسیون پرداختی شما درمقایسه با سایر دفاتر مشاور املاک کمتر خواهد بود. شرکت دانش بنیان ملکانا در راستای رضایت حداکثری مشتریان مبلغ کمیسیون پرداختی را حتی از مبلغ تصویب شده کمتر محاسبه می‌نماید.

بنابراین در هزینه‌های فروشنده و خریدار صرفه‌جویی زیادی خواهد شد. همچنین با خرید آپارتمان از ملکانا امکان شرکت در قرعه‌کشی و بهره‌مندی از جوایز ارزشمند آن را پیدا خواهید نمود.