وکیل دعاوی ملکی

در معاملات خرید و فروش ملک در صورتیکه طرفین قرارداد به حقوق خود آگاهی کافی نداشته باشند ممکن است که مورد سوء استفاده و سودجویی از سوی طرف دیگر و یا واسطه‌ها قرار گیرند.

وکیل دعاوی ملکی با تخصصی که در زمینه قوانین حقوقی و مدنی داشته و با آگاهی از قوانین و مقررات ملکی می‌تواند مناسب‌ترین فرد برای مشورت حقوقی باشد. وکیل دعاوی ملکی با خدمات مشاوره خود در تمام مراحل خرید و فروش مسکن تضمین کننده صحت و سلامت معامله خواهد بود.

اگر تصمیم به خرید ملک دارید بهتر است که در تمام مراحل خرید مسکن و حتی قبل از شروع به تنظیم قرارداد از خدمات مشاوره حقوقی یک وکیل دعاوی ملکی حرفه‌ای برخوردار شوید.

بدین ترتیب در کمال اطمینان و آرامش خاطر از سرمایه و دارایی‌های خود محافظت خواهید کرد. معمولاً در فرآیند خرید و فروش مسکن حق خریدار ممکن است مورد اجحاف قرار گیرد، به صورتیکه با امتناع فروشنده از انتقال سند، درخواست پول بیشتر از مبلغ توافق شده و یا وجود مشکلات حقوقی در سند ملک و ملکیت فروشنده برخی از این مسایل خواهند بود. در نتیجه به خریداران ملک توصیه می‌گردد از خدمات مشاوره یک وکیل دعاوی ملکی مجرب و باسابقه استفاده نمایند.

برای چه مواردی می‌توان به وکیل دعاوی ملکی مراجعه نمود 3

خصوصیات وکیل دعاوی ملکی حرفه‌ای چیست

حال که به ضرورت استفاده از خدمات مشاوره حقوقی وکیل دعاوی ملکی آگاه شدید، به معرفی خصوصیات و ویژگی‌های یک وکیل ملکی کاردان می‌پردازیم. یک وکیل ملکی مجرب در درجه اول باید به تمام موارد حقوقی و قوانین مدنی مرتبط با مسکن و خرید و فروش املاک اشراف کامل داشته باشد.

قوانین مدنی، قوانین مالک و مستاجر، بندها و تبصره‌های حقوقی خرید و فروش املاک از جمله قوانین تصویب شده در سال ۱۳۶۷ برخی از این موارد بشمار می‌آیند. بعلاوه یک وکیل دعاوی ملکی باید همانند یک مشاور املاک به تمام جزئیات خرید و فروش املاک آگاهی کامل داشته باشد.

در نهایت یک وکیل دعاوی ملکی باید توانایی اقدام به موقع و اقامه دعوی جهت احقاق حقوق موکل خود در مواقع لزوم را داشته باشد. اینکه اقامه دعوی جزء موارد حقوقی و یا کیفری بوده و چگونه باید برای آن اقدام نمود از وظایف و مسئولیت‌های یک وکیل ملکی محسوب می‌شود. تشخیص به موقع و اقدام سریع و متناسب برای جلوگیری از تضییع حقوق موکل از مهمترین وظایف یک وکیل دعاوی ملکی محسوب می‌گردد.

یک وکیل دعاوی ملکی مجرب چه کارهایی انجام می‌دهد

حیطه وظایف یک وکیل دعاوی ملکی گسترده است. وکیل ملکی با دانش و آگاهی کامل خود مسائل حقوقی و ملکی را به خوبی درک کرده و در زمان مناسب اقدام قانونی انجام می‌دهد.

بررسی وضعیت سند ملک مورد معامله و مالکیت فروشنده، تنظیم قرارداد کامل و همه جانبه با در نظر گرفتن کلیه تمهیدات لازم و انتقال سند به طور رسمی در دفترخانه برخی از خدمات یک وکیل ملکی محسوب می‌شود.

وکیل دعاوی ملکی در زمان بروز مشکل اقدام به درخواست اقامه دعوی حقوقی و یا کیفری نموده و نسبت به احقاق حقوق موکل خود اقدام می‌کند. مواردی مانند الزام به تنظیم سند رسمی، الزام به تحویل صورت جلسه تفکیکی، الزام به ارائه پایان کار، حق فسخ قرارداد در صورت عدم اجرای تعهدات طرف دیگر، الزام به پرداخت خسارت، اقامه دعوی در رد مال به غیر، اقامه دعوی در جعل اسناد و بسیاری موارد دیگر در حیطه کار وکیل دعاوی ملکی قرار می‌گیرد.

برخی مسایل و مشکلات جزء دعاوی حقوقی و برخی جزء دعاوی کیفری قرار می‌گیرند لذا تشخیص نوع دعوا و اقدام متناسب با آن نیز جزء وظایف یک وکیل ملکی مجرب است. بنابراین در صورت بروز مشکل و مشورت یا وکیل ملکی مجرب می‌توان در اسرع وقت نسبت به احقاق حقوق خود اقدام نمود.

برای چه مواردی می‌توان به وکیل دعاوی ملکی مراجعه نمود 1

وکیل دعاوی ملکی حرفه ای ملکانا

همانطور که اشاره شد مشورت با یک وکیل دعاوی ملکی تضمین کننده سلامت معامله خواهد بود. دفتر مشاور املاک ملکانا با بکارگیری تیم وکلای متخصص و حرفه‌ای ملکی انواع خدمات مشاوره حقوقی را به مشتریان عرضه می‌کند.

تیم وکلای ملکی ملکانا دارای سال‌ها تجربه ملکی و حقوقی هستند. کلیه مراحل تنظیم قرارداد و خرید و فروش املاک زیر نظر تیم حقوقی ملکانا انجام می‌گیرد. علاوه بر این چنانچه خریدار و یا فروشنده درمورد تبصره و یا موادی از قرارداد دارای ابهام باشند می‌توانند از وکلای ملکانا درخواست مشورت نمایند. کلیه قراردادهای خرید و فروش املاک بطور رسمی در سامانه معاملات املاک ثبت می‌گردد.

کد رهگیری معتبر صادر شده مربوط به قرارداد گویای این موضوع است. همچنین در طول خرید و فروش املاک چنانچه دچار مشکل شوید می‌توانید با مراجعه به وکیل دعاوی ملکی ملکانا درخواست مشاوره حقوقی کنید. وکیل ملکی در صورت درخواست شما و در مواقع لزوم اقدام به اقامه دعوی و اقدام قانونی جهت جلوگیری از ضایع شدن حق موکل خود خواهد کرد.

از آنجائیکه درصد بسیاری از مشکلات و کلاهبرداری‌های ملکی ناشی از عدم اطلاع طرفین از قوانین حقوقی، سهل‌انگاری و یا نادیده گرفتن آن‌ها است بنابراین مشورت با وکیل دعاوی ملکی می‌تواند از بروز بسیاری از مشکلات احتمالی در آینده جلوگیری کند.