مشاوره حقوقی املاک

خدمات مشاوره حقوقی املاک از جمله خدمات تخصصی است که هر خریدار و فروشنده ملک به آن نیاز دارد. خرید و فروش املاک یک حرفه تخصصی بشمار رفته و دارای جزئیات زیادی است.

این جزئیات از دید بسیاری از افراد پنهان بوده لذا سهل‌انگاری و یا عدم آگاهی در برخی امور منجر به بروز مشکلات زیادی می‌گردد. بدلیل حساسیت خرید و فروش املاک و موضوعات حقوقی ملکی توصیه می‌شود افراد قبل از هرگونه اقدام به خرید مسکن از خدمات مشاوره حقوقی استفاده نمایند.

مشاوره حقوقی املاک در هنگام تنظیم قرارداد از دیگر موارد ضروری بشمار می‌رود. وکیل ملکی کلیه بندها و تبصره‌های قرارداد را بررسی و چنانچه نکته‌ای ذکر نشده و یا ابهام در آن وجود دارد را اصلاح می‌نماید. همچنین طرفین قرارداد در صورت وجود ابهام می‌توانند آن را از طریق وکیل جویا شوند.

از آنجائیکه درصد بسیاری از پرونده‌های قضایی مربوط به املاک است بنابراین خدمات مشاوره حقوقی املاک بهترین گزینه جهت جلوگیری از مشکلات احتمالی آینده خواهد بود.

ارائه خدمات مشاوره حقوقی توسط وکیل ملک متخصص 1

خدمات مشاوره حقوقی املاک چه ضرورتی دارد

نکته‌ای که وجود دارد این است که برخی افراد تصور می‌کنند که خدمات مشاوره حقوقی املاک کار ضروری نبوده و در صورت عدم استفاده از خدمات مشاوره هیچ مشکلی برای آن‌ها به وجود نخواهد آمد.

واقعیت این است که درصد زیادی از پرونده‌های قضایی و مشکلات به وجود آمده در حوزه خرید و فروش املاک بدلیل عدم آگاهی، سهل‌انگاری، کم توجهی و نادیده گرفتن قوانین رخ می‌دهد. چه بسا افراد در حین معاملات املاک دچار ضرر و زیان مالی و حتی جانی شده و علت آن را بی‌توجهی به مسایل حقوقی عنوان نموده‌اند.

بنابراین نادیده گرفتن خدمات مشاوره حقوقی املاک موجب بروز مشکلات زیادی خواهد شد. حال سوال این است که خدمات مشاوره حقوقی املاک چگونه به کمک افراد می‌آید؟

در حقیقت یک وکیل ملکی مجرب با اشراف و تسلطی که بر مسائل حقوقی و ملکی دارد تمام بندها و تبصره‌های لازم را در متن قرارداد گنجانیده و طرفین قرارداد با امضای آن متعهد به اجرای قرارداد هستند.

حال اگر یکی از طرفین قرارداد به تعهدات خود طبق آنچه توافق شده عمل نکند ملزم به پرداخت خسارت، فسخ قرارداد از سوی طرف دیگر و یا سایر مواردی که در قرارداد توافق شده است می‌گردد.

در واقع تمام الزامات و تمهیدات لازم در صورت قصور طرفین از اجرای تعهدات در هنگام تنظیم قرارداد توسط وکیل ملکی منظور می‌گردد. یکی از مهمترین بخش‌های خدمات مشاوره حقوقی املاک تنظیم یک قرارداد کامل و همه جانبه بر طبق موازین حقوقی است. در مرحله بعد چنانچه هر یک از طرفین در اجرای تعهدات خود کوتاهی نمود طرف دیگر از طریق وکیل ملکی می‌تواند نسبت به احقاق حقوق خود اقدام قانونی نماید.

خدمات مشاوره حقوقی املاک ملکانا

دفتر مشاور املاک ملکانا به عنوان یکی از معتبرترین و مدرن‌ترین دفاتر مشاور املاک تهران خدمات و امکانات متعددی به مشتریان خود عرضه می‌کند. یکی از خدمات قابل ارائه توسط ملکانا خدمات مشاوره حقوقی املاک است.

کلیه مشتریان دفتر مشاور املاک ملکانا می‌توانند با تیم وکلای ملکی ملکانا مشورت نموده و هرگونه ابهامی را برطرف نمایند. موارد حقوقی مانند تنظیم قرارداد کامل و جامع بر اساس قوانین مدنی و حقوقی املاک و در نظر گرفتن تمهیدات لازم برای جلوگیری از اجحاف در حق طرفین از جمله مهمترین کارها در خدمات مشاوره حقوقی املاک محسوب می‌شود.

با بررسی و نظارت تیم وکلای ملکانا بر قراردادهای خرید و فروش املاک طرفین معامله از عقد قرارداد در یک فضای سالم و بدون ریسک اطمینان حاصل می‌کنند. نکته قابل ذکر این است که حتی اگر جزء مشتریان سایر دفاتر مشاور املاک هستید می‌توانید جهت خدمات مشاوره حقوقی املاک به تیم وکلای ملکانا مراجعه کنید.

ارائه خدمات مشاوره حقوقی توسط وکیل ملک متخصص 5

مزیت استفاده از خدمات مشاوره حقوقی املاک

دفتر مشاور املاک ملکانا با رویکرد مدرن و تخصصی در حوزه املاک اقدام به استقرار تیم وکلای مجرب ملکی نموده است. مشتریان می‌توانند از خدمات مشاوره حقوقی املاک ملکانا در کلیه مراحل خرید و فروش املاک از ابتدا و قبل از اقدام به خرید تا تنظیم قرارداد و زمان انتقال قطعی اسناد در دفترخانه بهره‌مند شوند.

بدین ترتیب معاملات املاک بدون ریسک و در کمال اطمینان صورت می‌پذیرد. در برخی موارد وضعیت سند ملک و مالکیت فروشنده دارای مباحث حقوقی است به عنوان مثال ملک مورد نظر خریدار تحت تصرف وراث است و یا سند در رهن بوده و آزاد نیست.

در اینگونه موارد توصیه می‌گردد قبل از هرگونه اقدام با یک وکیل ملکی مجرب مشورت نموده و حتی در کلیه مراحل خرید ملک از خدمات مشاوره حقوقی املاک برخوردار شوید. این را در نظر بگیرید که کوچکترین سهل‌انگاری و یا نادیده گرفتن قوانین حقوقی و مدنی در خرید و فروش املاک منجر به ضرر و زیان و خسارت زیادی به شما خواهد شد.