مشاوره حقوقی ملکی

یکی از انواع خدمات حقوقی که دفاتر مشاور املاک و دفاتر حقوقی به متقاضیان عرضه می‌کنند خدمات مشاوره حقوقی ملکی است. این نوع خدمات مشاوره با بهره‌گیری از اصول و قوانین مدنی و حقوقی در رابطه با مسکن و املاک و اشراف و تسلط بر ساز و کارهای خرید و فروش مسکن به بهترین نحو ممکن به بررسی و رفع مشکلات در این زمینه می‌پردازند.

مشاوره حقوقی ملکی قبل از تصمیم به خرید مسکن و در تمام مراحل خرید از جمله تنظیم قرارداد، تنظیم سند رسمی، انتقال سند و سایر موارد مربوطه توصیه می‌شود. با بهره‌گیری از خدمات مشاوره ملکی می‌توانید از دارایی و ملک خود حفاظت نموده و خود را در برابر مشکلات احتمالی آینده بیمه کنید. در واقع اکثر مشکلات و پرونده‌های ملکی بر اثر عدم آگاهی و یا سهل انگاری اشخاص صورت پذیرفته که در صورت مشاوره حقوقی ملکی برطرف خواهد شد.

خدمات مشاوره حقوقی ملکی را در دفتر مشاوره املاک ملکانا تجربه کنید 2

انواع خدمات مشاوره حقوقی ملکی

خریداران و فروشندگان مسکن در امر خرید و فروش مسکن می‌توانند از انواع خدمات مشاوره حقوقی ملکی برخوردار شوند. خدمات مشاوره حقوقی ملکی شامل خدمات قبل از تصمیم به خرید و هنگام تنظیم قرارداد و انتقال سند رسمی می‌شود.

همچنین در مراحل بعد از خرید قطعی و یا در موارد اقامه دعوای کیفری که به معنی وقوع جرم است نیز می‌توان از خدمات مشاوره حقوقی ملکی برخوردار شد. بهترین زمان برای خدمات مشاوره حقوقی در حین فرآیند خرید مسکن و تنظیم قرارداد فروش است.

تنظیم یک قرارداد فروش کامل و جامع موجب جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی در آینده خواهد شد. همچنین در صورت وجود مشکل می‌توان با استفاده از انواع تمهیدات لازم در متن قرارداد در این خصوص اقدام لازم را بعمل آورد.

بیشتر مشکلات در هنگام خرید مسکن به عدم حضور و یا امتناع فروشنده در انتقال سند رسمی در دفترخانه بنام خریدار بر می‌گردد. این مشکل به دلایل مختلفی مانند افزایش بهای ملک در فاصله تنظیم و امضای قرارداد تا زمان انتقال سند رسمی در دفترخانه، طمع فروشنده در دریافت پول بیشتر و یا وجود مشکلات در سند مالکیت ملک است که فروشنده آن را کتمان می‌نماید رخ می‌دهد.

در این گونه مواقع وکیل ملکی با استناد به مواد و تبصره‌های قرارداد فروش می‌تواند فروشنده را ملزم به انتقال سند رسمی نماید. در سایر موارد که جرم و کلاهبرداری اتفاق افتاده است طی خدمات مشاوره حقوقی ملکی، وکیل می تواند نسبت به اقامه دعوی کیفری برای احقاق حقوق خریدار اقدام کند.

خدمات مشاوره حقوقی ملکی را در دفتر مشاوره املاک ملکانا تجربه کنید 4

ضرورت ارائه خدمات مشاوره حقوقی ملکی چیست

با توجه به مشکلات زیادی که در حین خرید و فروش مسکن ممکن است برای خریدار و فروشنده رخ دهد استفاده از خدمات مشاوره حقوقی ملکی ضروری خواهد بود. طرفین قرارداد جهت احقاق حقوق خود و جلوگیری از اجحاف در امر خرید و فروش مسکن بطور حتم باید از خدمات مشاوره حقوقی ملکی بهره‌مند شوند.

یک وکیل ملکی مجرب با در نظر گرفتن تمهیدات لازم ضمانت اجرایی لازم در خرید و فروش مسکن را به وجود می‌آورد. داشتن یک قرارداد فروش محکم و قاطع از نظر حقوقی چیزی است که بهترین کمک برای طرفین قرارداد در صورت وجود مشکل خواهد بود.

امروزه با توجه به ریزه کاری‌های زیادی که در حوزه مسکن وجود دارد و عدم آگاهی بسیاری از افراد از این موضوع، سودجویان و افراد کلاهبردار در کمین خریداران نشسته‌اند. بنابراین با دریافت خدمات مشاوره حقوقی ملکی بسیاری از مشکلات احتمالی برطرف خواهد شد.

در ادامه به معرفی یکی از برترین دفاتر مشاور املاک در تهران می‌پردازیم. دفتر مشاور املاک ملکانا با بهره‌گیری از تیم متخصص حقوقی به ارائه خدمات مشاوره حقوقی ملکی به مشتریان مبادرت می‌ورزد.

برای چه مواردی می‌توان به وکیل دعاوی ملکی مراجعه نمود 3

ارائه خدمات مشاوره حقوقی ملکی در ملکانا

دفتر مشاور املاک ملکانا یکی از مدرن‌ترین و مجهزترین دفاتر مشاور املاک تهران محسوب می‌شود. ملکانا با پایه‌ریزی مشاور املاک تخصصی و براساس مدرن‌ترین سیستم‌های فایلینگ در حوزه املاک و در راستای مشتری مداری اقدام به انتخاب بهترین‌ها در مجموعه خود نموده است.

کارشناسان مجرب ملکی، سیستم بایگانی و فایلینگ مدرن و پیشرفته، وب سایت حرفه‌ای و تخصصی املاک، سیستم محاسبه و پرداخت کمیسیون شفاف و واضح و تیم وکلای مجرب و باتجربه برخی از امکانات و ویژگی‌های ملکانا بشمار می‌آیند.

دفتر مشاور املاک ملکانا انواع خدمات مشاوره حقوقی ملکی را به مشتریان خود عرضه می‌نماید. تمام قراردادهای فروش و اجاره در ملکانا در سیستم سامانه معاملات املاک ثبت گردیده و کد رهگیری به مشتریان ارائه می‌شود. همچنین در تمام مراحل خرید و فروش مسکن وکلای حقوقی ملکانا در کنار شما خواهند بود.

در صورت درخواست شما و یا هرگونه ابهامی در قراردادهای فروش می‌توانید از خدمات مشاوره حقوقی ملکی برخوردار شوید. دفتر مشاور املاک ملکانا برخورداری از سیستم خرید و فروش شفاف و بدون ریسک و مشکل را برای کلیه مشتریان خود در نظر گرفته است از اینرو فروشندگان و خریداران می‌توانند در کمال اطمینان به خرید و فروش مسکن از طریق دفتر مشاور املاک ملکانا اقدام نمایند.