فروش آپارتمان تهران

شهر تهران با توجه به مرکزیت خود همواره شروع کننده هر نوع رونق و رکودی بوده است. تقریباً تمام صنایع و بازارهای مختلف از بازار تهران تبعیت می‌کنند. بازار مسکن نیز از این قاعده مستثنی نبوده و خرید و فروش آپارتمان تهران بر روی بازار مسکن سایر شهرهای بزرگ و متوسط تاثیرگذار است. با شروع افزایش قیمت مسکن در شهر تهران در طی ماه‌های اخیر بازار خرید و فروش آپارتمان تهران دستخوش نابسامانی گردید.

این بازار در نهایت با افزایش بیش از دو برابری قیمت مسکن به کم ترین فعالیت خود در طی ماه‌های اخیر رسید. کاهش تعداد معاملات خرید و فروش آپارتمان تهران گویای کاهش توان خرید و تقاضای خرید آپارتمان است.

این روند افزایش قیمت و کاهش تقاضای خرید به تدریج به شهرهای بزرگ و متوسط تسری یافته و بازار خرید و فروش مسکن سایر شهرها نیز دستخوش تغییرات گردیده است.

در حال حاضر تنها عاملی که می‌تواند موجب ایجاد تحرک در بخش مسکن گردد فرا رسیدن فصل تابستان و نقل و انتقالات مسکن است. بدین ترتیب کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که با فرا رسیدن فصل خرید و فروش آپارتمان تهران این بازار از حالت سکون خارج گردد.

خرید و فروش آپارتمان تهران خود را با ملکانا تجربه کنید 2

مرکز خرید و فروش آپارتمان تهران

با توجه به فرا رسیدن فصل نقل و انتقالات مسکنن اگر چنانچه قصد خرید و فروش آپارتمان تهران و سایر شهرهای ایران را دارید می‌توانید قبل از هر تصمیمی به ملکانا مراجعه نمائید.

مرکز خرید و فروش آپارتمان تهران با مجموعه بزرگ و متنوعی از انواع آپارتمان و خانه پیشنهادات متعددی را پیش روی شما قرار می‌دهد.

انواع آپارتمان‌های کوچک متراژ، متوسط و بزرگ در مناطق لوکس نشین شمالی تهران تا مناطق مرکزی و جنوبی را می‌توانید از ملکانا پیگیری نمائید.

ملکانا به عنوان مرکز خرید و فروش آپارتمان تهران همواره آگهی‌های جذاب و پیشنهادهای ویژه‌ای به خریداران ارائه می‌نماید.

شما برای خرید و فروش آپارتمان در ملکانا با محدودیتی مواجه نبوده و در تمام مناطق و محلات تهران می‌توانید گزینه‌های مناسب فروش پیدا نمائید. انواع آپارتمان نوساز، چند ساله،‌پنت هاوس، دوبلکس، لوکس و یا آپارتمان‌های با قیمت اقتصادی در بایگانی ملکانا به شما پیشنهاد می‌شود.

ملکانا با بزرگترین و کامل ترین بایگانی انواع املاک در تهران اولین گزینه هر خریداری در تهران محسوب می‌شود.

خرید و فروش آپارتمان تهران خود را با ملکانا تجربه کنید 1 1

خرید و فروش آپارتمان تهران با ملکانا

اگر تا کنون خرید و فروش آپارتمان تهران را با ملکانا تجربه نکرده‌اید به شما توصیه می‌شود از وب سایت تخصصی املاک ملکانا بازدید نمائید.

وب سایت ملکانا با امکانات متعدد برای خرید و فروش املاک تمام موارد و امکانات را برای فروشندگان و خریداران در نظر گرفته است. در بر روی نقشه تهران شما می‌توانید بایگانی بزرگ املاک ملکانا را به تفکیک محله و منطقه مشاهده کنید.

با کلیک بر روی محله لیست آپارتمان‎های آن محله برای شما نمایش داده می‌شود. در ادامه با جستجوی پیشرفته املاک می‌توانید فهرستی از املاک مورد نظر خود را بررسی نمائید.

امکانات دیگری مانند سپردن ملک، قیمت کارشناسی ملک، خدمات ممشاوره کارشناسان ملکی و تیم وکلای ملکانا و یا وبلاگ ملکانا با انبوهی از اطلاعات مفید در مورد بازار مسکن و خرید و فروش آپارتمان تهران به شما آگاهی کاملی در مورد خرید و فروش آپارتمان تهران خواهد داد.

با مطالعه و بررسی اخبار روزانه ملکانا می‌توان به بازار مسکن و خبرهای مهم این حوزه اشراف پیدا نمود. از طرفی انواع گزارشات تحلیلی و پیش‌بینی‌های بخش مسکن و قیمت معاملات مسکن قطعی صورت گرفته در مناطق مختلف به شما آگاهی خاصی در خرید و فروش مسکن خواهد داد.

خرید و فروش آپارتمان تهران خود را با ملکانا تجربه کنید 4

 مزیت خرید و فروش آپارتمان تهران از ملکانا

همانطور که اشاره شد ملکانا به عنوان مرکز خرید و فروش آپارتمان تهران دارای مزیت‌ها و امکانات فراوانی است. دفتر مشاور املاک ملکانا همواره آگهی‌های ویژه فروش آپارتمان و املاک و فرصت‌های ویژه سرمایه‌گذاری را به مشتریان پیشنهاد می‌دهد.

همچنین خریداران می‌توانند در حین معامله از مشورت وکیل متخصص ملکی برخوردار شوند. وکیل ملکی با بررسی متن قرارداد و بررسی بندها و تبصره‌های آن کلیه امور حقوقی را در نظر گرفته و قراردادی کامل و همه جانبه تنظیم می‌نماید.

بدین ترتیب امکان بروز مشکلات احتمالی آینده در خرید آپارتمان کاهش خواهد یافت. از طرفی چنانچه فروشنده به هر علتی از واگذاری ملک و یا انتقال سند ممانعت نماید می‌توان به کمک وکیل ملکی ملکانا نسبت به احقاق حقوق خود اقدام نمود.

از دیگر مزیت‌های ملکانا امکان محاسبه کمیسیون خرید و فروش آپارتمان تهران از طریق منوی کمیسیون وب سایت ملکانا است.

ملکانا دارای سیستم شفاف در تعیین مبلغ کمیسیون معاملات است. خریداران و فروشندگان می‌توانند با وارد نمودن مبلغ معامله از مقدار کمیسیون پرداختی آگاه شوند.

همچنین ملکانا در جهت رضایت مشتریان اقدام به محاسبه تخفیف تا سقف ۹۰ درصد برای مشتریان خود می‌نماید. بنابراین مشتریان ضمن برخورداری از امکانات متعدد ملکانا از تخفیف کمیسیون نیز بهره‌مند خواهند شد.