فروش مسکن

خرید و فروش مسکن در سال‌های اخیر دچار تحول بزرگی شده است. در گذشته افراد برای خرید مسکن به روش‌های سنتی مانند سپردن به دوستان و آشنایان و بنگاه‌های معاملات املاک روی می‌آوردند.

این روش‌ها عموماً وقت‌گیر، هزینه‌بر و با انتخاب‌های محدود مواجه بودند. خریداران تنها امکان جستجو در چندین محله اطراف خود را داشته و در میان انتخاب‌های محدود ناچار به خرید بودند.

در سال‌های اخیر با پیشرفت و گسترش اینترنت و فضای مجازی کلیه کسب و کارها از جمله دفاتر مشاور املاک دچار تحویل بزرگی شدند. ایجاد وب سایت‌های تخصصی خرید و فروش مسکن و کانال‌های مجازی خرید و فروش املاک این حرفه را دچار دگرگونی نمود. اگر چه امکان کلاه برداری در این روش بیش از روش‌های سنتی است و افراد و سودجویان همواره در کمین خریداران هستند.

لیکن خریداران در این روش با انتخاب‌های متنوع و متعددی روبرو هستند. وجود تعداد زیادی آگهی فروش مسکن در مناطق مختلف و محلات گوناگون موجب ایجاد فضای رقابتی می‌شود. بدین ترتیب خریداران و فروشندگان می‌توانند در مدت زمان کوتاه تری به خرید و فروش مسکن بپردازند.

رهن و اجاره، خرید و فروش مسکن در کلیه مناطق تهران با ملکانا 2

خرید و فروش مسکن در کلیه مناطق تهران

دفاتر مشاور املاک بزرگ و مدرن دارای این ویژگی هستند که از بایگانی کامل و جامع در تمام مناطق تهران برخوردارند. این دفاتر دارای جامعه آماری بزرگی بوده و فروشندگان و خریداران متعددی به آن مراجعه می‌نمایند.

در این صورت هم فروشندگان و هم خریداران از یک فضای حرفه‌ای، مدرن و کارآمد لذت می‌برند. اگر قصد خرید و فروش مسکن را دارید توصیه می‌شود که به دفاتر مشاور املاک مدرن و بزرگ مراجعه نمائید.

علاوه بر بایگانی کامل و جامع شما این امکان را دارید که از امکانات متعدد آن‌ها بهره‌مند شوید. امکاناتی مانند خدمات مشاوره تخصصی، تعیین قیمت کارشناسی، سپردن ملک برای فروش، درج آگهی‌های ویژه فروش مسکن برای فروش در اسرع وقت، اطلاع رسانی مناسب از طریق وب سایت و کانال‌های مجازی، پرداخت کمیسیون شفاف و مشخص و بسیاری موارد دیگر توسط دفاتر مشاوران املاک معتبر ارائه می‌گردد.

از طرفی شما با آگهی‌های فروش مسکن زیادی در تمام مناطق تهران مواجه بوده و بهترین گزینه را می‌توانید انتخاب نمائید.

ملکانا بزرگترین مرکز رهن، اجاره و فروش مسکن

دفتر مشاور املاک ملکانا بزرگترین و معتبرترین دفتر مشاور املاک تهران محسوب می‌شود. ملکانا با بهره‌گیری از پرسنل و کارشناسان ملکی باسابقه و آموزش دیده، تیم وکلای جوان و کارآزموده، فضای کاری مدرن و مجهز، برخورداری از امکاناتی مانند وب سایت تخصصی املاک، وبلاگ، کانال‌های مجازی و بسیاری امکانات دیگر مدرن‌ترین و مجهزترین دفتر مشاور املاک تهران بشمار می‌آید.

رهن، اجاره، خرید و فروش مسکن در ملکانا بصورت تخصصی انجام می‌پذیرد. بایگانی بزرگ و کامل ملکانا مجموعه‌ای از آگهی‌های فروش مسکن در مناطق مختلف تهران و به تفکیک محله را به شما نمایش می‌دهد.

انواع آپارتمان در متراژهای گوناگون، آپارتمان‌های یک خوابه، دو خوابه، سه خوابه، دوبلکس، پنت هاوس، خانه، ویلا، باغ ویلا، زمین و سایر مستغلات در شهر تهران و شهرهای اطراف قابل مشاهده است.

اگر خریدار آپارتمان و مسکن لوکس در مناطق شمالی تهران بوده و یا بدنبال آپارتمان کوچک متراژ و متوسط در مناطق مرکزی و جنوبی پایتخت می‌گردید، همه این موارد را می‌توانید در لیست آگهی‌های فروش مسکن ملکانا مشاهده نمائید. خرید و فروش مسکن از طریق ملکانا دارای مزیت‌های زیادی است که در ادامه برخی از آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

رهن و اجاره، خرید و فروش مسکن در کلیه مناطق تهران با ملکانا 3

مزیت‌های خرید و فروش مسکن از طریق دفتر مشاور املاک ملکانا

خرید و فروش مسکن از طریق دفتر مشاور املاک ملکانا دارای مزیت‌های زیادی است. ملکانا با فراهم آوردن امکانات متعدد برای خریداران و فروشندگان مسکن رضایت مندی مشتریان را در اولویت کارهای خود قرار داده است.

اگر تصمیم به فروش مسکن خود از طریق ملکانا دارید می‌توانید با مراجعه به وب سایت و از منوی سپردن ملک اقدام به وارد نمودن مشخصات ملک مورد نظر و اطلاعات تماس خود نمائید.

کارشناسان ملکی ملکانا در اسرع وقت با شما تماس گرفته و اطلاعات تکمیلی را در مورد ملک از شما جویا می‌شوند. چنانچه در تعیین قیمت ملک خود نیاز به مشاوره دارید امکان تعیین قیمت کارشناسی ملک از طریق منوی مربوطه در وب سایت وجود دارد.

بنابراین با مراجعه به وب سایت و ارسال درخواست در مدت زمان کوتاه از قیمت کارشناسی ملک خود مطلع خواهید شد.

 

یکی از امکانات ویژه ملکانا برای فروش مسکن این است که کارشناسان ملکانا با مراجعه به محل ملک شما اقدام به تهیه تصاویر سه بعدی و ۳۶۰ درجه جهت درج در آگهی فروش مسکن در سایت می‌نمایند.

بدین صورت امکان فروش ملک در مدت زمان کوتاهی میسر می‌شود. نکته قابل ذکر این است که تهیه تصاویر رایگان بوده و ملکانا برای فروش سریع ملک و جهت رفاه حال خریداران و فروشندگان این امکان را به وجود آورده است.