فروش آپارتمان

خرید و فروش آپارتمان‌های کوچک متراژ در ماه‌های اخیر رونق زیادی پیدا کرده است. با توجه به افزایش قیمت مسکن و کاهش قدرت خرید متقاضیان واقعی، خریداران به سمت گزینه‌های ارزان قیمت روی آورده‌اند.

مواردی مانند خرید آپارتمان با متراژ کوچک، آپارتمان های چند ساله، افزایش تقاضای خرید در مناطق مرکزی و جنوبی پایتخت که از قیمت کمتری برخوردارند و افزایش تقاضای خرید آپارتمان در شهرهای اطراف تهران و کرج از نشانه‌های بارز تغییر رفتار خریداران محسوب می‌شوند.

فروش آپارتمان در ماه‌های اخیر در شهر تهران و سایر شهرهای بزرگ و متوسط با کاهش محسوسی مواجه شده است. این روند در شهرهای کوچک کمتر بچشم می‌خورد. یکی دیگر از گزینه‌های خریداران واقعی خرید آپارتمان‌های چندساله است.

با توجه به قیمت مناسب‌تر آپارتمان‌های چندساله برخی خریداران ترجیح می‌دهند که به خرید آپارتمان‌های چندساله و نوسازی آن‌ها روی آورند. از اینرو فروش آپارتمان‌های متراژ کوچک و یا چند ساله از رونق نسبی برخوردار شده است.

 

فروش آپارتمان در متراژهای کوچک در مناطق مختلف تهران

خرید و فروش آپارتمان در متراژهای کوچک در مناطق مختلف تهران همواره مورد توجه افراد زیادی بوده است. با توجه به حجم کوچک خانواده‌های امروزی که معمولاً ۳ نفر و یا حداکثر ۴ نفر می‌باشند خرید و فروش آپارتمان یک خوابه و دو خوابه و با متراژهای ۶۰ الی ۹۰ متر از سایر متراژهای آپارتمان طرفداران بیشتری دارد.

آپارتمان‌های کوچک و متوسط را به راحتی می‌توان دیزاین نمود. همچنین این نوع آپارتمان‌ها نگهداری راحت تری دارند و قیمت کل آن‌ها نیز کمتر خواهد بود. بنابراین چه در رنج خرید و فروش آپارتمان و چه رنج رهن و اجاره این نوع آپارتمان‌ها طرفداران بیشتری دارند.

فروش آپارتمان با متراژ کوچک در مناطق مرکزی و جنوبی شهر تهران با توجه به قیمت کمتر یک متر مربع آپارتمان در این مناطق نسبت به مناطق شمالی شهر تهران با استقبال بیشتر خریداران مواجه است. برای خرید و فروش آپارتمان در کلیه مناطق تهران می‌توانید با دفتر مشاور املاک ملکانا تماس حاصل نمائید.

فروش آپارتمان کوچک متراژ در تهران در دفتر مشاور املاک ملکانا 1

خرید و فروش آپارتمان در متراژهای مختلف

همانطور که اشاره شد خرید و فروش آپارتمان در متراژهای مختلف و در مناطق مرکزی و جنوبی پایتخت با استقبال زیادی از سوی خریداران مواجه شده است. اگر قصد خرید آپارتمان در مناطق مختلف تهران را دارید می‌توانید با مراجعه به وب سایت ملکانا و از قسمت بایگانی به آگهی‌های فروش آپارتمان به تفکیک مناطق مختلف تهران دسترسی پیدا نمائید.

از طرفی با جستجوی املاک براساس عوامل مورد نظر خود مانند متراژ، تعداد اتاق، امکاناتی مانند پارکینگ و انباری، محله مورد نظر، سن بنا، قیمت و سایر مشخصات به لیست آپارتمان‌های مدنظر خود دست یابید. ملکانا به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش آپارتمان در تهران گزینه‌های مختلف فروش، آگهی‌های ویژه و فرصت‌های استثنایی سرمایه‌گذاری در بخش مسکن را به شما پیشنهاد می‌دهد.

اگر به عنوان صاحب ملک تمایل به فروش آپارتمان خود دارید با سپردن ملک خود برای فروش از طریق وب سایت ملکانا و یا تماس با کارشناسان فروش می‌توانید از خدمات ویژه دفتر مشاور املاک ملکانا برای فروش آپارتمان خود بهره‌مند شوید. همچنین تعیین قیمت کارشناسی ملک خدمت دیگری از ملکانا است که فروشندگان ملک برای اطلاع از قیمت کارشناسی ملک خود می‌توانند از آن استفاده نمایند.

بدین ترتیب با وارد کردن مشخصات ملک خود در منوی مربوطه در سایت پس از مدت زمان کوتاهی کارشناسان مجرب ملکانا اقدام به برآورد قیمت کارشناسی ملک و آپارتمان شما می‌نمایند. شما حتی اگر تصمیم به فروش آپارتمان خود نداشته باشید نیز می‌توانید صرفاً جهت آگاهی، درخواست تعیین قیمت کارشناسی ملک خود را برای ملکانا ارسال کنید.

سایت املاک تهران ملکانا 2

ملکانا بزرگترین مرکز فروش آپارتمان در تهران

دفتر مشاور املاک ملکانا با مجوز رسمی از اتحادیه املاک و دفاتر مشاور املاک یکی از مدرن‌ترین و مجهزترین دفاتر مشاور املاک تهران محسوب می‌گردد. ملکانا با بهره‌گیری از مشاورین مسکن باسابقه و کاربلد نسبت به ارائه مشاوره تخصصی به خریداران و فروشندگان مسکن می‌پردازد.

کلیه قراردادهای خرید و فروش آپارتمان در سامانه ثبت معاملات املاک ثبت گردیده و کد رهگیری به افراد داده می‌شود. بدین ترتیب خریداران می‌توانند با پیگیری کد رهگیری خود از ثبت معامله خرید در سامانه املاک اطمینان حاصل نمایند.

نکته قابل توجه دیگر در خرید و فروش آپارتمان از طریق دفتر مشاور املاک ملکانا این است که سیستم محاسبه و پرداخت کمیسیون ملکانا بسیار واضح و شفاف است. از اینرو مشتریان می‌توانند با مراجعه به وب سایت و وارد نمودن مبلغ معامله شده از میزان کمیسیون قابل پرداخت مطلع شوند.

علاوه بر این ملکانا همواره تخفیف کمیسیون تا سقف ۹۰ درصد برای معاملات خرید و فرووش آپارتمان در نظر می‌گیرد. بدین ترتیب خریداران علاوه بر برخورداری از امکانات متنوع ملکانا و در کنار مشاوره‌های تخصصی کارشناسان ملکی و تیم وکلای مجرب، خرید بدون مشکل و ریسک را تجربه خواهند نمود.