مشاور املاک تهران

کلان شهر تهران دارای دفاتر مشاور املاک زیادی است. برخی از دفاتر مشاور املاک تهران از قدیم در این حرفه مشغول به فعالیت بوده‌اند و برخی در سال‌های اخیر با رویکرد مدرن و نگاهی نو به حرفه خرید و فروش مسکن پا به این حرفه نهاده‌اند.

برخی بنگاه‌های معاملات املاک قدیمی به همان شیوه سنتی نسبت به رهن، اجاره، خرید و فروش مسکن پرداخته و دارای مشتریان محلی، محدود و بعضا آشنا و در یک محله هستند.

برخی دیگر نیز برای عقب نماندن از چرخه رقابت با سایر دفاتر مشاور املاک تهران اقدام به نوسازی و پایه گذاری براساس شیوه‌های نوین کردند. در این میان دفاتر مشاور املاک بزرگ، جدید و مدرن با بکار گیری شیوه‌های نوین تبلیغات، بازاریابی و جذب مشتری به ارائه خدمات تخصصی می‌پردازند.

اینگونه دفاتر مشاور املاک تنها به محدوده محل دفتر مشاور املاک محدود نبوده و تمام نقاط تهران و محلات مختلف را پوشش می‌دهند. سامانه معاملات املاک و سایت‌های تخصصی ثبت آگهی‌های فروش و یا رهن و اجاره مسکن به عنوان مرجعی برای بنگاه‌های معاملات املاک بشمار می‌آید. در ادامه شما را با بزرگترین دفتر مشاور املاک تهران آشنا می‌کنیم.

ملکانا بزرگترین دفتر مشاور املاک تهران 2

با بزرگترین دفتر مشاور املاک تهران آشنا شوید

یکی از دفاتر مشاور املاک تهران که در سال‌های اخیر راه‌اندازی شده است دفتر مشاور املاک ملکانا نام دارد. ملکانا با رویکرد تخصصی به حرفه خرید و فروش املاک موجب ایجاد تحولی نوین شده است.

ملکانا پس از مدت کوتاهی از راه‌اندازی به سرعت تبدیل به یکی از بزرگترین، مدرن‌ترین و معتبرترین دفاتر مشاور املاک تهران تبدیل شد. پرسنل و کارشناسان مجرب، بهره‌مندی از تیم وکلای ملکی کارآزموده، بایگانی بزرگ و متنوع و متناسب با انواع بودجه و سلیقه، سیستم محاسبه و پرداخت کمیسیون روشن و شفاف و تخصیص امکانات زیاد برای مشتریان برخی از ویژگی‌های ملکانا محسوب می‌شود.

ملکانا برای تمام اقشار مشتریان اعم از فروشنده، خریدار و یا مستاجر که به این دفتر مشاور املاک مراجعه نمایند خدمات ویژه‌ای عرضه می‌کند. بایگانی بزرگ ملکانا بدون شک یکی از بزرگترین سیستم های فایلینگ املاک در میان دفاتر مشاور املاک تهران را در اختیار دارد.

سیستم فایلینگ مدرن و پیشرفته ملکانا امکان جستجوی سریع املاک بر حسب مشخصات مد نظر خریداران و مستاجران را فراهم می‌کند. بدین ترتیب همه چیز برای یک خرید حرفه‌ای و عالی در دسترس خریداران املاک قرار دارد.

ملکانا مدرن‌ترین دفتر مشاور املاک تهران

دفتر مشاور املاک ملکانا راحتی جستجو، سهولت استفاده و برخورداری از آخرین آگهی‌های فروش در تمام نقاط تهران را در دستور کار خود قرار داده است. ملکانا به عنوان مدرن‌ترین دفتر مشاور املاک تهران با نگرش سیستماتیک و تخصصی در حوزه املاک به عنوان یک شرکت دانش بنیان نیز شناخته می‌شود.

تمام قراردادهای خرید و فروش املاک در ملکانا در سامانه معاملات املاک بطور رسمی ثبت گردیده و کد رهگیری معتبر و بنام ملکانا برای خریداران و مستاجران صادر می‌شود. شفافیت قراردادها، رعایت تمام اصول حقوقی در تنظیم آن و برخورداری از تیم وکلای ملکی با تجربه موجب رضایت حداکثری مشتریان ملکانا را فراهم آورده است.

در وب سایت بزرگترین دفتر مشاور املاک تهران انواع منوهای مختلف مانند سپردن ملک، تعیین قیمت کارشناسی ملک، محاسبه کمیسیون پرداختی، بایگانی تفکیک شده بر حسب محلات مختلف تهران و امکان جستجوی سریع املاک برای بازدید کنندگان لحاظ شده است. اگر تصمیم به خرید و یا اجاره مسکن، واحد تجاری، اداری و یا زمین و مستغلات را دارید بزرگترین دفتر مشاور املاک تهران به شما پیشنهادهای مختلفی را ارائه خواهد داد.

ملکانا بزرگترین دفتر مشاور املاک تهران 3

امکانات معتبرترین دفتر مشاور املاک تهران ملکانا

شرکت دانش بنیان ملکانا به عنوان معتبرترین دفتر مشاور املاک تهران امکانات متعددی را در دسترس مشتریان قرار می‌دهد. آگهی‌های فروش ملک ویژه بطور مرتب بر روی صفحه اول سایت در معرض دید خریداران قرار می‌گیرد بدین ترتیب امکان مشاهده آخرین فرصت‌های سرمایه‌گذاری و خریدهای ویژه برای مشتریان وجود دارد.

از طرفی بازدید کنندگان جهت بررسی آگهی‌های فروش و یا اجاره موجود در سایت املاک می‌توانند مشخصات کامل ملک مانند متراژ، تعداد اتاق‌ها، وضعیت انباری و پارکینگ، تعداد طبقات و تعداد واحدهای موجود در هر طبقه، امکانات داخل آپارتمان مانند سیستم تهویه، متریال‌های مورد استفاده در کف، دیوار، سقف، کابینت‌ها و شیر آلات و سایر موارد مهم را مشاهده کنند.

در نهایت تصاویر سه بعدی و ۳۶۰ درجه از ملک مورد نظر به بیننده نمایش کاملی از وضعیت ملک بطور کاملاً گویا و با کیفیت عالی ارائه می‌دهد. این تکنولوژی که به بازدید تور مجازی نیز نامیده می‌شود تمام زوایا و نمای داخلی آپارتمان و یا خانه را بطور کامل به تصویر می‌کشد. بدین ترتیب خریداران می‌توانند کلیه قسمت‌های آپارتمان را مورد بازدید قرار دهند.

یکی دیگر از امکانات مدرن ترین دفتر مشاور املاک تهران سیستم محاسبه و پرداخت کمیسیون قانونی و بر طبق تعرفه‌های اعلام شده است. علاوه بر این مشتریان می‌توانند تا سقف ۹۰ درصد از تخفیف کمیسیون برخوردار گردند که در نوع خود در میان دفاتر مشاور املاک تهران بی‌نظیر است.