فروش آپارتمان تهران

تهران به عنوان یکی از شهرهای پرجمعیت ایران نسبت با سایر کلان شهرهای ایران در توسعه آپارتمان‌سازی پیشرفت زیادی کرده، به طوریکه بسیاری از شرکت‌ها اقدام به ساخت واحدهای آپارتمانی مجهز کرده و آن‌ها را با قیمتی چشمگیری به فروش می‌رسانند.

فروش آپارتمان تهران با توجه به نوسانات اخیر بازار مسکن، مشکل‌تر از قبل شده و با کاهش قدرت خرید مردم می‌توان گفت فروش آپارتمان تهران تقریباً ناممکن شده است. شما می‌توانید با ما در ملکانا همراه باشید تا از روش‌های مختلف فروش آپارتمان تهران اطلاعات کافی کسب کنید.

روش‌های مختلف فروش آپارتمان تهران

فروش آپارتمان تهران به روش‌های مختلفی انجام می‌شود که در اینجا می‌خواهیم در مورد هر یک از این روش‌های و راه‌های دستیابی به آن‌ها صحبت کنیم.

پیش فروش آپارتمان تهران:

برای خرید آپارتمان در تهران می‌توانید به بسیاری از شرکت‌های ساختمانی مراجعه کرده و آپارتمان خود را در تهران از طریق پیش فروش آپارتمان خریداری کنید. این روش یکی از مناسب‌ترین روش‌ها برای کسانی می‌باشد که در حال حاضر قدرت خرید مسکن را ندارند اما کم کم می‌توانند آپارتمان را به صورت قسطی خریداری کنند.

در گذشته این روش نسبت به سایر روش‌ها از ریسک بالایی برخوردار بوده و حتی می‌توان گفت کلاهبرداری‌های بسیاری در این زمینه صورت گرفته، به طوریکه بسیاری از مردم نسبت به پیش فروش آپارتمان تهران بی‌اعتماد شده و به سایر روش‌ها رو آورند.

اما با توجه به تمام مشکلات این روش، قانون در این زمینه دست به کار شده تا دیگر مشکلات سال‌های گذشته تکرار نشود. طی چند سال اخیر مقرراتی برای پیش فروش آپارتمان تهران وضع شد که توانسته تا حدودی اعتماد مردم را جلب کند و بسیاری از افراد را صاحب خانه و مسکن کند.

در گذشته تنها یک قرارداد در شرکت برای پیش فروش آپارتمان تهران تنظیم می‌شد و خریدار تمامی مطالبات خود را از طریق آن دنبال می‌کردند اما در حال حاضر این قرارداد در دفتر اسناد رسمی تنظیم شده و شکلی قانونی‌تر به خود گرفته، به طوریکه با به وجود آمدن هرگونه مشکلی، خریداران می‌توانند به از طریق دفتر اسناد رسمی آن را پیگیری کنند.

روش‌های فروش آپارتمان تهران 2

فروش آپارتمان تهران از طریق مشاور املاک

خرید آپارتمان به صورت نقد:

اندک کسانی هستند که با توجه به وضعیت آشفته بازار مسکن می‌توانند به صورت نقد آپارتمانی را خریداری کنند ولی با توجه به این وضعیت بازار مسکن بسیاری از صاحبان ملک نسبت به فروش آپارتمان خود اقدام کرده و پول خوبی را به جیب زده‌اند. متاسفانه در این روش نیز کلاهبرداری هایی انجام شده که باعث شده بسیاری از افراد سرمایه خود را از دست داده و به کل از خرید ملک ناامید شوند و برای روبرو نشدن با چنین مشکلاتی، بهتر است از یک وکیل ملکی مشاوره دریافت کنید تا تمام مراحل فروش آپارتمان به صورت قانونی و بدون هیچگونه کلاهبرداری انجام شود.

علاوه بر اینکه بسیاری از افراد دست به جعل سند زده و یا خود را جای مالک جا می‌زنند و در صورتی که ملک به نام آن‌ها نیست اقدام به فروش آپارتمان می‌کنند. در چنین مواردی شما می‌توانید فروش آپارتمان تهران، می‌توانید از یک وکیل ملکی کمک بگیرید تا استعلام سند را انجام داده و از مالکیت صاحب ملک اطمینان کسب کنید.

فروش آپارتمان تهران در هر منطقه از تهران مختلف است و شما برای اطلاع از آن‌ها باید به مشاور املاک هر منطقه و یا سایت‌های معتبر مشاور املاک مراجعه کنید. یکی از این سایت‌های معتبر برای خرید و فروش آپارتمان تهران، سایت ملکانا می‌باشد که در آن موقعیت هر ملک توسط نقشه به نمایش گذاشته می‌شود. این یعنی شما بدون هیچگونه مراجعه حضوری می‌توانید گشتی در تهران زده، املاک مختلفی را مشاهده و بازدید کرده و در مورد خرید و فروش آپارتمان تصمیم گیری کنید.

یکی از مزایای استفاده از مشاور املاک ملکانا این است که این مشاور املاک نسبت به سایر مشاور املاک، کمیسیون کمتری از مشتریان دریافت می‌کند و از سویی دیگر از وکلای درجه یک و متخصص ملکی برای راهنمایی و بررسی معاملات و قراردادها  و ارائه مشاوره حقوقی املاک به مشتریان بهره می‌برد.

خرید آپارتمان به صورت شرایطی:

اکثریت مردم در حال حاضر قدرت خرید نقدی را از دست داده‌اند، زیرا قیمت ملک به گونه‌ای افزایش یافته که با حقوق بسیاری از کارکنان برای خرید و فروش آپارتمان سازگاری ندارد. به همین دلیل باید برای خرید و فروش آپارتمان تهران به دنبال وام مسکن و تهیه اوراق بهادار باشند و پس از تامین سرمایه اولیه برای خرید ملک اقدام کنند. شما می‌توانید از طریق سایت املاک ملکانا تمام محاسبات لازم برای خرید ملک را انجام دهید و سپس در صورتیکه نتایج محاسبات مساعد بود، اقدام به خرید ملک کنید.