مشاوره حقوقی ملکی

شما درست زمانی به مشاوره حقوقی ملکی نیاز خواهید داشت که به فکر خرید ملک و یا رهن و اجاره آن باشید و اطلاعات چندانی از مسائل حقوقی و قانونی ندارید. در چنین شرایطی لازم است از یک وکیل ملکی برای دریافت مشاوره حقوقی ملکی بهره بگیرید و سپس اقدامات لازم در زمینه خرید ملک و املاک را انجام دهید.

لزوم دریافت یک مشاوره حقوقی ملکی درست زمانی احساس می‌شود که شما هنگام خرید یک ملک دچار شک و شبهه و نگرانی از دام‌های کلاهبرداران و شیادان شوید. بنابراین برای رفع هرگونه شک و شبهه و نگرانی می‌توانید به یک وکیل ملکی مراجعه کرده و تمام سوالات خود را از او بپرسید.

ما در ملکانا به شما علاوه بر اطلاعات خرید ملک و معامله ملک، مشاوره حقوقی ملکی نیز ارائه می‌دهیم. این مشاوره حقوقی ملکی توسط وکلای کارشناس ملکی انجام شده و این وکلا در این زمینه تخصص بالایی دارند. پس برای خرید ملک خود، علاوه بر مشاهده و بازدید از ملک و معامله ملک می‌توانید از یک وکیل متخصص در زمینه ملکی نیز مشاوره دریافت کنید.

قبل از خرید ملک، مشاوره حقوقی ملکی دریافت کنید 1

چه موقع مشاوره حقوقی ملکی دریافت کنیم؟

همانطور که گفته شد شما در ملکانا علاوه بر معامله و خرید ملک می‌توانید از خدمات مشاوره حقوقی ملکی نیز بهره‌مند شوید. این مشاوره حقوقی ملکی توسط وکلای با تجربه که توسط وکلای متخصص سرپرستی می‌شوند، انجام می‌شود.

اما شما در چه زمینه‌هایی ممکن است به مشاوره حقوقی ملکی نیاز پیدا کنید؟ در بسیاری از امورات خرید ملک ممکن است طرف مقابل شما در معامله از روش‌های مختلفی اقدام به کلاهبرداری کند که در صورت دریافت یک مشاوره حقوقی ملکی از وکیل ملکی، قبل از هر کاری می‌توانید موارد غیر قانونی و مشکل دار را کشف و از انجام معامله پرهیز کنید.

کلاهبرداران از چه روش‌هایی دست به کار شده تا بر سر بسیاری از مردم کلاه بگذارند؟ روش‌های بسیاری برای این کار وجود دارد که از میان آن‌ها می‌توان به جعل سند، جا زدن خود به جای مالک واقعی، فروش ملک فروخته شده به چند نفر و بسیاری از این قبیل موارد که هر کسی ممکن است با آن روبرو شود.

در صورتی که شما قبل از هر معامله‌ای یک مشاوره حقوقی ملکی دریافت کنید، خواهید دانست که قبل از هر کاری باید سند ملک را استعلام کرد و از این نظر که صاحب واقعی ملک چه کسی است و آخرین معامله آن در چه زمینه‌ای و چه زمانی بوده، می‌توانید اطلاعات کافی را به دست آورید.

چرا باید مشاوره حقوقی ملکی دریافت کنیم؟

بسیاری از افراد بدون مراجعه به یک وکیل ملکی و دریافت مشاوره حقوقی ملکی و با سهل انگاری و عجله اقدام به خرید ملک کرده و پس از مدتی متوجه می‌شوند که ملک به چند نفر فروخته شده و ایشان سرمایه خود را از دست داده و هیچگونه مالکیتی نسبت به ملک ندارند. یکی از علل این اتفاقات می‌تواند به روش‌هایی بستگی داشته باشد که شخص برای جلب اطمینان شما از آن‌ها استفاده می‌کند.

به عنوان مثال چنین اشخاصی مبلغ معامله را با توجه به موقعیت خوب ملکی، پایین تعیین می‌کنند و با این روش افراد را تطمیع می‌کنند و اقدام به فروش ملک می‌کنند. این یکی از روش‌‌های رایجی است که کلاهبرداران تا به امروز از طریق آن موفق به کلاهبرداری و کسب سرمایه شده‌اند. این می‌تواند یکی از دلایل دریافت مشاوره حقوقی ملکی باشد.

علاوه بر این بسیاری از افراد خود را به جای صاحب ملک معرفی کرده و ملکی را معامله می‌کنند که به نام آن‌ها نیست. این معامله که بی اطلاع صاحب واقعی ملک انجام می شود، فاقد هر گونه اعتباری می باشد و شخص مال باخته می‌تواند به مراجع قانونی شکایت کنند.

در برخی از موارد افراد موفق به بازگرداندن سرمایه خویش شده‌اند و در اکثر موارد نیز دست آن‌ها به جایی بند نبوده و سرمایه خود را از دست می‌دهند. برای جلوگیری از چنین مشکلاتی می‌توانید از یک وکیل ملکی، مشاوره حقوقی ملکی دریافت کنید و مشاوره‌ای که وکیل در این زمینه به شما می‌دهد، استعلام وضعیت سند ملکی می‌باشد. در صورتی که از این موارد سررشته چندانی ندارید می‌توانید این کار را به وکیل محول کنید و کارهای خود را با خیالی آسوده پیش ببرید.

قبل از خرید ملک، مشاوره حقوقی ملکی دریافت کنید 3

مشاوره حقوقی ملکی در ملکانا

ما در ملکانا از وکلای با تجربه برای ارائه مشاوره حقوقی ملکی بهره می‌بریم که این تیم توسط دو سرپرست با تجربه و متخصص در زمینه ملکی مدیریت می‌شود. خدماتی که توسط گروه ملکانا در زمینه مشاوره حقوقی ملکی ارائه می‌شود شامل موارد زیر می‌باشد:

  • دریافت مشاوره حقوقی ملکی توسط وکیل ملکی
  • تنظیم قراردادهای ملک و مسکن توسط وکیل ملکی
  • نظارت بر تنظیم قراردادهای ملکی
  • استعلام سند و اطمینان از مالکیت واقعی آن
  • داوری در زمینه املاک توسط وکلای ملکی

شما می‌توانید این خدمات را به صورت اینترنتی، تلفنی و حضوری از سوی گروه ملکانا دریافت کنید و معامله‌های ملکی خود را به بهترین شکل ممکن و با اطمینان انجام دهید.