خرید آپارتمان در تهران

خرید آپارتمان در تهران در ماه های اخیر با چالشهای زیادی مواجه شده است. افزایش قیمتهای متوالی و پی در پی مسکن موجب کاهش توان مالی و در نتیجه کاهش شدید تقاضای بازار شده است. افراد و مشتریان واقعی با مشکل تامین مالی خرید آپارتمان در تهران روبرو شده و ناچار به روی آوردن به گزینه های ارزان تر شده اند.

افزایش تقاضای خرید آپارتمان در تهران در مناطق جنوبی شهر از جمله این عوامل است. از طرفی هجوم خریداران واقعی به خرید آپارتمان در مناطق جنوبی تهران، شهرهای اطراف مانند پرند، شهریار، رباط کریم، دماوند و حتی کرج موجب افزایش قیمت مسکن در این مناطق شده است.

با توجه به افزایش تقاضای خرید آپارتمان در تهران در محلات ارزان تر، این مناطق از تورم ماهیانه بیشتری نسبت به میانگین افزایش قیمت شهر تهران برخوردار شدند. بطوریکه در خرداد ماه گذشته مناطق ۱۰ تا ۲۰ تهران دارای افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی نسبت به ماه مشابه سال قبل شدند.

این میزان تورم برای مناطق شمالی کمتر از متوسط بود چنانچه منطقه یک تهران کمترین میزان تورم ماهیانه را در خرداد ماه در شهر تهران تجربه کرد. خرید آپارتمان در تهران با توجه به افزایش قیمت های بیش از ۱۰۰ درصدی در مدت یکسال اخیر با کاهش تقاضا و رکود تورمی روبرو شده است.

خرید و فروش آپارتمان در سایر شهرهای بزرگ نیز کمابیش شبیه تهران بوده و با کاهش تقاضا مواجه است. میزان خرید و فروش آپارتمان در شهرهای کوچک تغییر محسوسی نداشته ولیکن حجم آن به اندازه ای نیست که بتواند در مقیاس کشوری تاثیر زیادی بر بازار مسکن داشته باشد.

با بزرگترین سامانه خرید آپارتمان در تهران آشنا شوید 1

سامانه خرید آپارتمان در تهران

خرید آپارتمان در تهران با کاهش شدید تقاضا و رکود تورمی روبرو است. خریداران بدلیل عدم توانایی مالی تمایلی به خرید مسکن نداشته و خرید مسکن را به موارد ارزان تر و در برخی مواقع با اجاره نشینی جایگزین کرده اند. کارشناسان پیش بینی می کنند که در نیمه دوم سال ۹۸ بازار مسکن به حالت ثبات قیمتی برسد. این وضعیت با عدم افزایش قیمت ماهیانه و تورم قیمت مسکن میسر خواهد شد.

برای خرید آپارتمان در تهران یکی از موثرترین و بهترین گزینه ها مراجعه به سامانه های خرید و فروش آپارتمان در تهران است. این مراکز با وجود تعداد زیادی فروشنده و خریدار بهترین آگهی های فروش را به خریداران عرضه می کنند. انواع آپارتمان در متراژهای کوچک و بزرگ، نوساز و چندین سال ساخت در مناطق مختلف تهران را می توانید در سامانه خرید آپارتمان در تهران خریداری کنید. در ادامه شما را با یکی از بزرگترین سامانه های خرید و فروش آپارتمان در تهران آشنا می کنیم.

با بزرگترین سامانه خرید آپارتمان در تهران آشنا شوید 3

ملکانا بزرگترین مرکز خرید آپارتمان در تهران

دفتر مشاور املاک ملکانا بزرگترین و مدرن ترین دفتر معاملات املاک تهران و بزرگترین مرکز خرید آپارتمان در تهران محسوب می شود. انواع آپارتمان ، خانه، ویلا، زمین و سایر املاک و مستغلات را می توانید در بایگانی ملکانا پیدا نمائید. ملکانا یکی از بزرگترین بایگانی آگهی های فروش ملک در تهران را در اختیار دارد. سیستم فایلینگ ملکانا پیشرفته و مدرن بوده و امکان جستجوی انواع آپارتمان را بر اساس عوامل مختلفی امکان پذیر می سازد.

خدمات دیگری مانند بهره گیری از تیم کارشناسان ملکی خبره و کاربلد و امکان بهره مندی از خدمات مشاوره تیم حقوقی ملکانا از دیگر امکانات مختص به ملکانا محسوب می شود. دفتر مشاور املاک ملکانا همه روزه تعداد زیادی آگهی فروش آپارتمان را از طریق سایت خود به نمایش می گذارد. بازدیدکنندگان سایت ملکانا می توانند این فرصتهای ویژه خرید ملک را در صفحه اول سایت مشاهده کنند. اگر تصمیم به خرید آپارتمان در تهران دارید دفتر مشاور املاک ملکانا به عنوان بزرگترین سامانه خرید و فروش آپارتمان در تهران به شما توصیه می گردد.

با بزرگترین سامانه خرید آپارتمان در تهران آشنا شوید 2

مزیت خرید آپارتمان در تهران از ملکانا

خرید آپارتمان در تهران از دفتر مشاور املاک ملکانا دارای مزیت های زیادی است. خریداران علاوه بر برخورداری از تعداد زیادی آگهی فروش املاک می توانند از تخفیف در کمیسیون پرداختی خود تا سقف ۹۰ درصد بهره مند شوند. از طرفی فروشندگان می توانند ملک خود را بطور رایگان برای فروش در سایت ملکانا آگهی نمایند. اطلاع از قیمت کارشناسی ملک توسط کارشناسان خبره ملکی از دیگر امکانات منحصر بفرد ملکانا بشمار می آید.

فروشندگان جهت سپردن ملک خود می توانند از طریق سایت مشخصات ملک را ثبت نموده و منتظر تماس کارشناسان ملکانا شوند. خدماتی مانند تهیه عکس و تصاویر از املاک آماده فروش توسط کارشناسان ملکانا بطور رایگان انجام می گیرد. تهیه تصاویر سه بعدی و ۳۶۰ درجه از املاک موجب فروش هر چه سریع تر ملک می شود.

از طرفی خریداران برای خرید آپارتمان در تهران می توانند با مشاهده تصاویر هر آپارتمان از طریق تکنولوژی تور مجازی به بازدید از آپارتمان پرداخته و اطلاعات کاملی از آن بدست آورند. سیستم ثبت معاملات املاک در ملکانا کاملا قانونی و طبق ظوابط صورت می گیرد. بنابراین کد رهگیری قابل پیگیری به خریداران داده می شود که می توانند از طریق آن از ثبت اطلاعات معامله صورت گرفته در سامانه جامع معاملات املاک اطمینان حاصل نمایند.