مشاور املاک تهران

در شهر تهران تعداد زیادی دفتر مشاور املاک وجود دارد. این دفاتر به خرید و فروش، رهن و اجاره، پیش فروش و یا طرح‌های مشارکت در ساخت پرداخته و خدمات متنوعی را به مشتریان عرضه می‌کنند.

برخی از دفاتر مشاور املاک تهران از روشهای سنتی بنگاه داری استفاده کرده و برخی دیگر روشهای نوین خرید و فروش را در دستور کار خود قرار می دهند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گستردگی اینترنت، کسب و کارهای مختلف از جمله دفاتر مشاور املاک در تهران و سایر شهرهای دیگر به کسب و کارهای اینترنتی، بازاریابی و تبلیغات آنلاین روی آورده اند.

برای داشتن کسب و کار موفق و ماندن در گردونه رقابت استفاده از روشهای جدید فروش الزامی است. بسیاری از دفاتر مشاور املاک تهران نیز از طریق وب سایت و فضای مجازی، راه اندازی کانالهای مجازی و غیره به معرفی برند، کسب و کار و خدمات خود می پردازند. در ادامه ضمن معرفی بزرگترین دفتر مشاور املاک تهران به بررسی امکانات و ویژگی های آن می پردازیم.

با ویژگی‌های بزرگترین دفتر مشاور املاک تهران آشنا شویم 1

امکانات بزرگترین دفتر مشاور املاک تهران

ملکانا به عنوان بزرگترین و معتبرترین دفتر مشاور املاک تهران شناخته می شود. ملکانا بر اساس شیوه های نوین خرید و فروش املاک و بنگاه داری مدرن اقدام به ایجاد خدمات و امکانات متعددی برای مشتریان نموده است.

خریداران انواع ملک اعم از مسکونی، تجاری و اداری و یا زمین و مستغلات می توانند با مراجعه به دفتر مدرن ترین مشاور املاک تهران خدمات متنوعی را دریافت نمایند. ملکانا از سایت املاک تخصصی و حرفه ای بهره مند است.

این سایت در نوع خود بی نظیر بوده و اولین سایت تخصصی املاک در ایران محسوب می شود که خدمات حرفه ای به خریداران و فروشندگان عرضه می کند. مدرن ترین دفتر مشاور املاک تهران تیم های تخصصی و حرفه ای در زمینه های خرید و فروش، رهن و اجاره و پیش فروش داشته و از یک تیم حقوقی مجرب و متخصص و توانمند در امر ملکی برخوردار است.

مشتریان برای دریافت خدمات مشاوره می توانند از امکانات تیم های تخصصی بهره مند شوند. دفتر مشاور املاک تهران ملکانا یک سیستم بایگانی پیشرفته و حرفه ای دارد. انواع املاک مسکونی، تجاری و اداری در تمام مناطق و محلات تهران را می توانید در بایگانی ملکانا مشاهده نمائید. گستردگی املاک و وجود تعداد زیادی ملک با شرایط مختلف و متنوع از ویژگی های بارز بایگانی ملکانا است.

با ویژگی‌های بزرگترین دفتر مشاور املاک تهران آشنا شویم 3

ملکانا مدرن ترین دفتر مشاور املاک تهران

دفتر مشاور املاک رسمی ملکانا با داشتن مجوز رسمی از اتحادیه املاک تهران یک شرکت دانش بنیان شناخته می شود. ملکانا با بهره گیری از سیستم های نوین کسب و کار و تیم تخصصی به عنوان مدرن ترین دفتر مشاور املاک تهران شناخته می شود. خریداران و فروشندگان با انواع خدمات و امکانات ملکانا می توانند به سهولت و در مدت زمان کوتاه به خرید بهترین و مناسب ترین ملک پرداخته و یا ملک خود را به فروش برسانند.

تمام معاملات املاک ملکانا در سامانه خرید و فروش املاک ثبت گردیده و کد رهگیری معتبر به خریداران داده می شود. از طرفی قراردادهای فروش و مبایعه نامه های تنظیم شده در دفتر مشاور املاک تهران ملکانا زیر نظر تیم حقوقی تنظیم می شود.

بدین ترتیب کلیه موارد حقوقی و قانونی در جهت حفظ منافع طرفین قرارداد رعایت می گردد. مدرن ترین دفتر مشاور املاک تهران بهترین و حرفه ای خدمات خرید و فروش املاک را به مشتریان عرضه می نماید. بعلاوه مشتریان از تخفیف ویژه در کمیسیون معامله انجام گرفته برخوردار می شوند که در نوع خود در میان دفاتر مشاور املاک در تهران بی نظیر است.

با ویژگی‌های بزرگترین دفتر مشاور املاک تهران آشنا شویم 4

مزیت های خرید و فروش از بزرگترین دفتر مشاور املاک تهران

دفتر مشاور املاک تهران ملکانا یک بایگانی تفکیک شده به محلات و مناطق تهران را دارد. در این بایگانی خریداران اگر به دنبال خرید ملک در محله و منطقه به خصوصی هستند می توانند با کلیک کردن بر روی محله مورد نظر از فایل های موجود در ان منطقه مطلع شوند. در غیر اینصورت با استفاده از سیستم جستجوی هوشمند امکان جستجوی پیشرفته املاک وجود خواهد داشت.

شما می توانید انواع ملک را بر اساس تعداد اتاقها، متراژ، قیمت و سایر امکانات دیگر طبقه بندی نموده و لیست املاک را فهرست کنید. در آگهی های فروش ملکانا تصاویر سه بعدی و ۳۶۰ درجه از ملک درج می شود. بدین ترتیب خریداران بدون مراجعه حضوری به دفتر مشاور املاک تهران ملکانا می توانند مشخصات و امکانات املاک را مشاهده و مناسب ترین ملک را انتخاب کنند.

امکانات دیگری مانند سپردن ملک به فروشندگان این امکان را می دهد که تنها با درج مشخصات ملک خود در سایت درخواست آگهی فروش نمایند. کارشناسان ملکانا با مراجعه حضوری به ملک و تهیه تصاویر سه بعدی نسبت به درج آن در آگهی فروش می نمایند. این خدمات جزو امکانات ملکانا بوده و رایگان است. مدرن ترین دفتر مشاور املاک تهران تمام تمهیدات لازم جهت انجام خرید و فروش حرفه ای و با سهولت را برای مشتریان مهیا نموده است.