فروش آپارتمان تهران

بازار فروش آپارتمان تهران در یک سال و نیم اخیر دچار نوسانات زیادی بوده است. جهش قیمت ناگهانی موجب رکود بی‌سابقه در خرید و فروش مسکن شده است. این وضعیت در شهر تهران جدی تر از دیگر شهرهای ایران است.

خرید و فروش اپارتمان تهران کاهش شدیدی را در ماههای اخیر تجربه کرده و مستاجران و خریداران زیادی مجبور به مهاجرت به شهرک های اطراف تهران و حتی کرج شده اند. کاهش تقاضای خرید اپارتمان تهران در حالی صورت می گیرد که افزایش قیمتهای ماهیانه مسکن همچنان ادامه دارد.

طبق گزارشات منتشر شده از بانک مرکزی ایران شهر تهران در اردیبهشت ماه سال ۹۸ افزایش تورم ماهیانه ۱۲.۵ درصدی نسبت به فروردین ماه را پشت سر گذاشت. این روند در خرداد ماه بصورت تورم ماهیانه ۴.۵ درصد خود را نشان داد.

بدین ترتیب با وجود عدم توانایی خریداران در خرید مسکن افزایش قیمت مسکن همچنان ادامه دارد. خرید و فروش اپارتمان تهران در خرداد ماه سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۴ درصد کاهش نشان داد. با این وجود چنانچه تصمیم به فروش اپارتمان تهران خود دارید توصیه می شود به معتبرترین مرکز خرید و فروش املاک در تهران مراجعه کنید.

برای فروش آپارتمان تهران خود با ما تماس بگیرید 1

مدرن ترین مرکز خرید و فروش اپارتمان تهران

دفتر مشاور املاک ملکانا معتبرترین مرکز خرید و فروش املاک تهران محسوب می شود. تعداد خرید و فروش اپارتمان تهران صورت گرفته در ملکانا و میزان رضایت مندی بالای مشتریان از امکانات و مزیت های خرید از ملکانا دلیل محکمی بر این موضوع است.

اگر دارای ملک و یا اپارتمان در تهران هستید و قصد فروش آپارتمان تهران خود را دارید به ملکانا معتبرترین و بزرگترین مرکز خرید و فروش املاک تهران رجوع کنید. تیم تخصصی ملکانا بهترین ها برای شما فراهم می آورند.

شما برای سپردن ملک خود برای فروش نیازی به مراجعه حضوری ندارید بلکه از طریق سایت ملکانا می توانید درخواست فروش اپارتمان تهران خود را ثبت کنید. بعلاوه امکان تماس تلفنی با کارشناسان ملکی و ثبت آگهی فروش اپارتمان تهران وجود دارد.

بایگانی ملکانا بسیار گسترده و متنوع بوده و انواع اپارتمان، خانه، ویلا و واحدهای مسکونی با متراژهای مختلف در آن دیده می شود. مخاطبان و بازدیدکنندگان سایت امکان داشتن پنل اختصاصی برای خود را دارند.

بنابراین هر شخصی با وارد کردن شماره موبایل خود و دریافت کد فعالسازی از یک پپنل اختصاصی در سایت بهره مند می شود. در این پنل می توان کارهای مختلفی مانند بازدید آگهی های فروش اپارتمان تهران، ذخیره املاک بازدید شده، مشاهده آگهی های جدید و غیره را شخصی سازی نمود.

برای فروش آپارتمان تهران خود با ما تماس بگیرید 2

فروش اپارتمان تهران با مشاهده تصاویر سه بعدی

یکی از مزیت های مهم و منحصر بفرد ملکانا که آنرا از سایر دفاتر مشاور املاک تهران متمایز کرده است درج تصاویر سه بعدی و ۳۶۰ درجه املاک در سایت است. کارشناسان ملکی ملکانا با حضور در محل ملک نسبت به عکس برداری اقدام و با تکنولوژی سه بعدی تصاویر ۳۶۰ درجه می سازند. بنابراین خریداران هنگام مشاهده آگهی های فروش آپارتمان تهران می توانند تصاویر واقعی ملک را با جزئیات مشاهده کنند.

در تور مجازی شما تصور می کنید که در درون اپارتمان در حال قدم زدن هستید و تمام جزئیات دیده می شود. برخلاف برخی سایت های املاک که اقدام به درج تصاویر غیر واقعی از ملک نموده و مشتری را گمراه می کنند در ملکانا همواره صداقت در رفتار حرف اول را می زند.

خریداران جهت خرید اپارتمان می توانند از طریق سایت و در هر زمان و مکان تعداد زیادی آگهی فروش ملک را بررسی کنند. جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه مشتری و خرید اپارتمان مناسب در کوتاهترین زمان از دیگر مزیت های خرید اپارتمان از ملکانا است.

برای فروش آپارتمان تهران خود با ما تماس بگیرید 3

فروش اپارتمان تهران در مناطق مختلف

برخی دفاتر مشاور املاک تنها در محدوده خود فعالیت دارند. با توجه به این نکته که شهر تهران وسعت بسیار زیادی دارد این مسئله عادی است. نقطه تمایز ملکانا با سایر دفاتر مشاور املاک تهران این است که ملکانا تمام مناطق تهران را پوشش می دهد.

به عبارتی اگر شما در هر منطقه و محله ای از تهران دارای اپارتمان هستید بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی اپارتمان خود می توانید برای فروش اپارتمان تهران خود به ملکانا مراجعه کنید. بایگانی ملکانا شامل تعداد زیادی آگهی های فروش ملک در تمام مناطق تهران است. در هر محله و نقطه تهران شما امکان پیدا کردن اپارتمان مناسب خود را دارید.

انواع اپارتمان در متراژهای مختلف، امکانات متنوع، نوساز و چند ساله و در مناطق مختلف اعم مناطق لوکس شمالی و یا مناطق ارزان تر جنوبی در بایگانی و لیست آگهی های فروش اپارتمان تهران ملکانا دیده می شود. بدین ترتیب هیچ گونه محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

بزرگترین مرکز خرید و فروش اپارتمان تهران با بروز رسانی آگهی های فروش املاک تهران بطور روزانه عرضه خدمات حرفه ای خرید و فروش املاک را در دستور کار خود قرار داده است. از طرفی تیم کارشناسی حرفه ای ملکانا برای ارائه انواع خدمات حرفه ای در امر خرید و فروش اپارتمان تهران در دسترس شما قرار دارد.