خرید آپارتمان در تهران

برای خرید آپارتمان در تهران روش‌های مختلفی وجود دارد. برخی از این روش‌ها سنتی بوده و شامل مراجعه به بنگاه‌های معاملات املاک محله و منطقه محل سکونت و یا مراجعه به آگهی‌های روزنامه است. برخی دیگر نیز شامل مشاهده آگهی های فروش آپارتمان در سایت های املاک است.

تمام روشهای فوق اگر چه جزو روشهای معمول خرید آپارتمان در تهران و سایر شهرهای دیگر محسوب می شوند ولیکن زمانبر بوده و موجب اتلاف وقت و هزینه خریداران می شود.

دفاتر مشاور املاک و بنگاه های معاملات ملکی معمولا در محدوده سکونت خود فعالیت نموده و دارای بایگانی محدودی هستند. خریداران با تعداد محدودی آگهی فروش مواجه بوده و از میان آنها باید دست به انتخاب بزنند.

آگهی های فروش روزنامه از گستردگی بیشتری برخوردار هستند. این آگهی ها تمام سطح شهر تهران و مناطق مختلف را پوشش داده و از گستردگی بیشتری برخوردار هستند.

عیب عمده این آگهی ها این است که برای خرید آپارتمان در تهران از طریق آگهی روزنامه فرد باید با شماره های موجود تماس گرفته و معمولا وقت بازدید در نظر گرفته می شود. اطلاعات محدودی به خریداران از پشت تلفن داده شده و قبل از بازدید ملک هیچ چیزی مشخص نیست.

خریدار ممکن است که وقت زیادی را برای بازدید ملک صرف کرده و پس از بازدید مورد پسند واقع نشود. در صورتیکه اگر از همان ابتدا از نقشه آپارتمان و سایر مشخصات آن اطلاع داشت وقت خود را برای بازدید صرف نمی کرد.

بزرگترین مرکز خرید آپارتمان در تهران 3

مرکز خرید آپارتمان در تهران

یکی از راههای مقرون به صرفه و ایده آل برای خرید آپارتمان در تهران مراجعه به مراکز خرید آپارتمان در تهران است. دفاتر مشاور املاک بزرگی در شهر تهران وجود دارند که امکانات زیادی را در اختیار خریداران و فروشندگان قرار می دهند. خریداران با تعدد آپارتمان ها و واحدهای مسکونی روبرو بوده و می توانند آگهی های فروش زیادی را بازدید و بررسی کنند.

برخی آپارتمان ها دارای قیمت مناسب هستند، برخی در محله و منطقه خوب واقع شده اند و برخی لوکس و شیک بوده و امکانات خوبی دارند. تمام این موارد را می توان در فایل های فروش مختلفی که در مراکز خرید آپارتمان در تهران وجود دارند مشاهده نمود. دفاتر مشاور املاک بزرگ و مدرن دارای بایگانی کاملی بوده که تمام مناطق و محلات تهران را پوشش می دهد

. از طرفی این دفاتر با تیم کارشناسی ملکی و تیم حقوقی حرفه ای خود خدمات مشاوره حقوقی و ملکی خوبی به خریداران عرضه می کنند. برای خرید آپارتمان در تهران توصیه می شود که قبل از هر چیز به این گونه دفاتر مراجعه کنید. یکی از مزیت های مهم این نوع دفاتر مشاور املاک داشتن وب سایت املاک است. با داشتن وب سایت می توان از خدمات اینترنتی مانند مشاهده آگهی های فروش و یا مشاهده آخرین اخبار و اطلاعات بازار مسکن استفاده نمود.

بزرگترین مرکز خرید آپارتمان در تهران 4

امکانات مرکز خرید آپارتمان در تهران

دفتر مشاور املاک ملکانا بزرگترین و معتبرترین دفتر مشاور املاک تهران و بزرگترین مرکز خرید آپارتمان در تهران محسوب می شود. ملکانا با سیستم بایگانی حرفه ای، وب سایت تخصصی املاک، بلاگ حرفه ای در مورد آخرین اطلاعات و اخبار بازار مسکن و از همه مهمتر امکان داشتن پنل تخصصی برای هر بازدید کننده مدرن ترین سایت املاک تهران و ایران محسوب می شود.

ملکانا دارای تیم های تخصصی خرید و فروش، رهن و اجاره، پیش خرید و مشارکت در ساخت بوده و از تیم حقوقی مجرب بهره مند است بنابراین خرید آپارتمان در تهران از طریق ملکانا دارای مزیت های زیادی است. در سایت املاک ملکانا شما مدرن ترین و حرفه ای ترین سایت املاک را مشاهده می کنید.

بر روی نقشه تهران فایل های تفکیک شده خرید و فروش و یا رهن و اجاره در محلات مختلف مشاهده می شود. خریداران و یا مستاجران با کلیک کردن بر روی محله مورد نظر آگهی های فروش این منطقه را مشاهده می کنند.

نکته قابل ذکر این است که امکان مقایسه املاک بر اساس متراژ، قیمت، تعداد اتاقها و سایر امکانات وجود دارد. اگر برای خرید آپارتمان در تهران محله خاصی مد نظر ندارید می توانید از قسمت جستجوی املاک فهرست املاک مناسب خود را پیدا کنید. لیست آپارتمان های به عنوان مثال یک اتاق خوابه در تهران و زیر پنج سال ساخت و سایر موارد مشابه به راحتی قابل جستجو و بررسی است.

بزرگترین مرکز خرید آپارتمان در تهران 1

مزیت های خرید آپارتمان در تهران از ملکانا

خرید آپارتمان در تهران از طریق ملکانا دارای مزیت های زیادی است. یکی از مزیت های خاص و منحصر بفرد ملکانا امکان داشتن پنل تخصصی برای هر مشتری است. با فعال سازی پنل تخصصی می توان تمام موارد مانند بازدید آگهی های فروش و غیره را شخصی سازی نمود.

از طرفی سپردن ملک برای فروش از طریق سایت امکان پذیر است بنابراین فروشندگان می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری و از طریق سایت ملک خود را برای فروش بسپارند. قرار دادن تصاویر سه بعدی با کیفیت و با بصورت نمایش ۳۶۰ درجه در آگهی های فروش ملک از دیگر مزیت های خرید آپارتمان در تهران از طریق ملکانا است. بدین ترتیب با مشاهده تصاویر هر آگهی فروش می توان بدون نیاز به مراجعه حضوری به بررسی مناسب ترین آپارتمان پرداخت.