خرید آپارتمان

یکی از مهم‌ترین تصمیمات در زندگی هر فردی خرید آپارتمان و ملک محسوب می‌شود. خرید ملک با توجه به قیمت بالای آن و جزئیات زیاد در هنگام معامله از امور تخصصی بشمار می‌آید که در صورت عدم آگاهی کافی و یا سهل انگاری می تواند مشکلات جبران ناپذیری را بر جای گذارد.

با توجه به پیچیدگی های زیاد خرید ملک افرادی وجود دارند که از ناآگاهی افراد سوء استفاده کرده و اقدام به کلاهبرداری و سودجویی می نمایند. تحقیق در مورد ملک مورد نظر، بررسی وضعیت سند و مالکیت فروشنده، تنظیم قرارداد رسمی و انتقال سند مالکیت در موعد مقرر به نام خریدار  از اهم مواردی است که باید پیگیری گردد.

جدا از این جستجو و یافتن ملک مناسب اولین قدم برای خرید آپارتمان است. با توجه به تعدد انتخاب خرید ملک در متراژهای گوناگون، مناطق مختلف و با مشخصات متفاوت یافتن ملک مناسب حائز اهمیت بسیاری است. اینکه در اولین قدم بتوان یک ملک مناسب را برای خرید انتخاب نمود موجب جلوگیری از بروز مشکلات زیادی در آینده خواهد بود.

خرید آپارتمان با مشاهده تصاویر ۳۶۰ درجه در ملکانا 4

خرید آپارتمان و املاک مسکونی در تهران

برای خرید آپارتمان و ملک راه های متفاوتی وجود دارد. مراجعه به آگهی های فروش املاک روزنامه و یا مراجعه به دفاتر مشاور املاک برخی از آنها بشمار می آیند. دفاتر مشاور املاک بزرگ و مدرن دارای بایگانی کاملی بوده و تعداد زیادی آگهی فروش املاک و مستغلات را می توان در آن مشاهده نمود.

در این نوع بنگاه های معاملات ملکی شما امکان مشاهده آگهی فروش ملک در کلیه مناطق تهران را دارید بدین ترتیب در وقت و هزینه شما صرفه جویی زیادی می گردد. عدم نیاز به مراجعه به بنگاههای مختلف شهر تهران جهت یافتن آپارتمان از دیگر مزیتهای آن بشمار می آید.

دفاتر مشاور املاک بزرگ و مدرن دارای کارشناسان ملکی مجرب بوده که سال ها در امر خرید و فروش آپارتمان فعالیت دارند بنابراین می توانند شما را در خرید آپارتمان مناسب راهنمایی کنند.

از طرفی سیستم معاملات این دفاتر شفاف و بر طبق قوانین موجود بوده و مشتریان نگرانی بابت تضییع حقوق خود نخواهند داشت. تعدد آگهی فروش آپارتمان حق انتخاب به خریدار داده لذا می توان از میان تعداد زیادی آپارتمان اقدام به خرید بهترین مورد بر اساس سلیقه و بودجه در نظر گرفته شده نمود.

خرید آپارتمان با مشاهده تصاویر ۳۶۰ درجه در ملکانا 3

خرید آپارتمان از طریق مشاهده تصاویر ۳۶۰ درجه

یکی از معتبرترین دفاتر مشاور املاک تهران ملکانا نام دارد. ملکانا با سیستم بنگاه داری مدرن و علمی و بر اساس روش های نوین خرید و فروش املاک امکانات زیادی را برای خریداران و فروشندگان فراهم آورده است.

برای خرید آپارتمان از طریق ملکانا، خریداران با بایگانی بزرگ و کاملی روبرو هستند. انواع آپارتمان یک خوابه، دو خوابه، سه خوابه و بزرگتر، پنت هاوس، دوبلکس و با متراژهای گوناگون را می توانید در بایگانی ملکانا جستجو نمائید.

آپارتمان های نوساز و یا چندین سال ساخت حق انتخاب بهترین آپارتمان و خرید آپارتمان مناسب را به شما می دهند. با سیستم جستجوی پیشرفته می توانید لیست آپارتمان های موجود در تهران بر اساس عوامل مورد نظر خود را مشاهده کنید. از طرفی امکان مقایسه املاک مختلف با یکدیگر بر اساس قیمت، متراژ و سایر امکانات رفاهی وجود دارد.

یکی از امکانات منحصر بفرد و ویژه ملکانا این است که خریداران برای خرید آپارتمان امکان مشاهده تصاویر ۳۶۰ درجه و سه بعدی املاک را دارند. این ویژگی بدین صورت است که فضای درون آپارتمان را بطور کامل و با جزئیات به نمایش می گذارد.

سالن پذیرایی و آشپزخانه، اتاق ها، سرویس بهداشتی و حمام، تراس، کمدها و کابینت ها و هر آنچه شما در حین بازدید آپارتمان هنگام خرید آپارتمان مشاهده می نمائید قابل مشاهده است.

با امکان تور مجازی ملکانا شما بدون نیاز به بازدید حضوری و از منزل و یا محل کار خود می توانید آپارتمان مورد نظر را بازدید نموده و از جزئیات، نوع متریال، طراحی و نقشه آن آگاه شوید.

با این کار در مدت زمان کمتری امکان بازدید تعداد زیادی آپارتمان و در نهایت انتخاب و خرید آپارتمان مناسب خود را خواهید داشت. تکنولوژي تور مجازی و مشاهده تصاویر ۳۶۰ درجه و سه بعدی املاک ویژگی منحصر بفرد ملکانا محسوب می شود.

خرید آپارتمان با مشاهده تصاویر ۳۶۰ درجه در ملکانا 2

ملکانا بزرگترین مرکز خرید آپارتمان در تهران

دفتر مشاور املاک ملکانا با برخورداری از مجموعه امکانات و پرسنل باسابقه و مجرب، بزرگترین مرکز خرید و فروش آپارتمان در تهران بشمار می آید. انواع آپارتمان، املاک و مستغلات در تمام مناطق تهران را بصورت کاملا حرفه ای و مدرن در سیستم بایگانی ملکانا خواهید یافت.

با خرید آپارتمان در ملکانا می توانید از تخفیف ویژه تا سقف ۹۰ درصد در کمیسیون برخوردار شوید. از طرفی تیم وکلای حقوقی ملکانا آماده عرضه خدمات مشاوره حقوقی به مشتریان خواهند بود.

خرید آپارتمان و سایر املاک در ملکانا توسط کارشناسان ملکی خبره انجام گرفته و افراد با تجربه و حرفه ای در زمینه خرید و فروش املاک به شما خدمات مشاوره ارائه می نمایند.

بعلاوه تمامی قراردادهای خرید آپارتمان در سیستم معاملات املاک ثبت و کد رهگیری معتبر به خریدار داده می شود. این کد قابل پیگیری بوده و می توان آن را از سامانه معاملات املاک رهگیری نمود.