فروش آپارتمان

خرید و فروش آپارتمان و مستغلات همواره از دشواری‌های خاصی برخوردار است. عدم اطلاع افراد از قوانین حقوقی و نا آگاهی از قوانین خرید و فروش املاک موجب ایجاد مشکلاتی برای افراد می‌گردد.

با توجه به اینکه ملک یک کالای گران قیمت است لذا در صورت عدم رعایت جوانب احتیاط ضرر و زیان بزرگی متوجه فرد می شود. برای خرید و فروش آپارتمان موارد زیادی را باید مد نظر قرار داد. یکی از روش‌های خرید و فروش در کمال اطمینان مراجعه به دفتر مشاور املاک معتبر و دارای مجوز رسمی است.

اینگونه دفاتر قراردادهای خود را در سیستم سامانه معاملات املاک ثبت نموده و کد رهگیری معتبر و قابل پیگیری به افراد می دهند. برای فروش انواع آپارتمان، خانه، ویلا، زمین و سایر املاک و مستغلات با مراجعه به دفاتر مشاور املاک مدرن و معتبر از خدمات کامل و حرفه ای بهره مند می شوید.

تیم کارشناسان ملکی حرفه ای با اشراف بر معاملات املاک و خرید و فروش بهترین راهنمایی را به شما می دهند. از طرفی خدمات متنوع حقوقی در حین فروش آپارتمان دریافت خواهید کرد.

خرید و فروش آپارتمان در دفتر املاک رسمی ملکانا 3

خرید و فروش آپارتمان و مستغلات

اگر قصد خرید و فروش آپارتمان و سایر املاک را دارید می توانید به دفتر مشاور املاک ملکانا رجوع کنید. ملکانا دارای آگهی های فروش املاک و آپارتمان متنوعی است. انواع آپارتمان را می توانید در ملکانا خریداری نمائید.

از طرفی فروشندگان برای فروش ملک خود نیازی به مراجعه حضوری ندارند بلکه می توانند طی تماس تلفنی و یا درج مشخصات آپارتمان خود در سایت ملکانا درخواست فروش خود را ثبت کنند.

کارشناسان ملکی در اسرع وقت درخواست شما را بررسی و با شما تماس حاصل می نمایند. حین تماس کارشناسان اطلاعات تکمیلی از فروشنده اخذ و نسبت به قرار حضوری برای بازدید ملک اقدام می شود. دفتر مشاور املاک ملکانا برای فروش آپارتمان و املاک مشتریان خود خدمات متنوعی را در نظر می گیرد.

یکی از این خدمات تهیه تصاویر از آپارتمان و ملک برای آگهی فروش است. بدین ترتیب اگر قصد فروش آپارتمان خود را دارید خدمات متنوع ملکانا راه فروش برای آپارتمان شما را کوتاه می نماید.

با ثبت تصاویر ۳۶۰ درجه از املاک در آگهی فروش خریداران امکان مشاهده تصاویر را داشته و بهتر می توانند در مورد ملک شما تصمیم گیری نمایند. نکته قابل ذکر این است که دفتر مشاور املاک ملکانا به تعیین قیمت کارشناسی ملک بطور رایگان برای فروشندگان می پردازد.

از اینرو فروشندگانی که از قیمت آپارتمان خود اطلاعی ندارند می توانند ار این طریق از قیمت کارشناسی ملک خود مطلع شوند. برای دریافت این خدمات نیازی به فروش ملک نیست بلکه هر مالکی می تواند برای اطلاع از قیمت فروش آپارتمان خود درخواست تعیین قیمت کارشناسی ملک بدهد.

خرید و فروش آپارتمان در دفتر املاک رسمی ملکانا 2

خرید و فروش آپارتمان و املاک مسکونی، اداری و تجاری

دفتر مشاور املاک ملکانا انواع آپارتمان، املاک مسکونی، تجاری و اداری را عرضه می نماید. اگر قصد خرید و فروش آپارتمان و انواع ملک را دارید از خدمات متنوع و حرفه ای ملکانا بهره مند شوید.

ملکانا به عنوان بزرگترین دفتر مشاور املاک تهران دارای بایگانی کامل و بزرگی است. تعداد زیادی آپارتمان و املاک مسکونی در متراژهای مختلف یک خوابه، دو خوابه، سه خوابه و بیشتر، آپارتمان های دوبلکس و پنت هاوس، آپارتمان های لوکس و گران قیمت و یا ارزان و اقتصادی را می توانید در ملکانا پیدا کنید.

برای خرید و فروش آپارتمان شما امکان برخورداری از امکانات ویژه ملکانا را دارید. اگر صاحب کسب و کار هستید و برای محل کار خود نیاز به خرید و یا اجاره دفتر اداری، تجاری و یا مغازه دارید به بایگانی ملکانا مراجعه کنید.

سایت ملکانا همه روزه آگهی های فروش انواع آپارتمان جدید و ویژه بر روی صفحه اول سایت خود نمایش می دهد. این آگهی ها با شرایط مناسب و ویژه و با تخفیف ویژه به فروش می رسد لذا فرصت خوبی برای خریداران و فروشندگان جهت خرید و فروش آپارتمان وجود دارد.

خرید و فروش آپارتمان در دفتر املاک رسمی ملکانا 1

خرید و فروش آپارتمان در املاک ملکانا

دفتر مشاور املاک ملکانا برای خرید و فروش آپارتمان و املاک مسکونی خود خدمات ویژه ای در نظر می گیرد. خدمات و امکاناتی مانند سپردن ملک برای فروش، تعیین قیمت کارشناسی، امکان مشاهده تصاویر ۳۶۰ درجه و سه بعدی املاک، تخفیف کمیسیون املاک، امکان محاسبه کمیسیون توسط طرفین قرارداد، امکان محاسبه اقساط وام، برخورداری از سیستم بایگانی پیشرفته و کامل و یا اطلاع از آخرین اخبار بازار مسکن از آن جمله اند. همچنین خرید و فروش آپارتمان در ملکانا توسط تیم حرفه ای و مجرب ملکانا صورت گرفته که خدمات تخصصی به افراد عرضه می کنند.

نکته قابل ذکر در خصوص ملکانا این است که دفتر مشاور املاک ملکانا یک شرکت دانش بنیان بوده و انواع فرصت های ویژه سرمایه گذاری در بخش مسکن و پروژه های ساخت و ساز را به افراد پیشنهاد می دهد. اگر می خواهید در پروژه های عظیم اقتصادی در مناطق مختلف ایران شرکت کرده و سرمایه گذاری کنید از بررسی فرصتهای ویژه سرمایه گذاری ملکانا غافل نشوید. خرید و فروش آپارتمان و سایر املاک در ملکانا سهولت و اطمینان در معامله را برای شما به همراه می آورد.