وکیل ملک

اگر تابحال معاملات املاک انجام داده و یا خرید و فروش ملک کرده‌اید می‌دانید که کاری بسیار حساس و پر دردسر است. در صورتی که تمام موارد و اصول کار توسط طرفین رعایت شود معامله ملک بسیار شیرین و دلپذیر خواهد بود.

چه برای آنکه ملک خود را فروخته و به پول تبدیل کرده است و چه برای کسی که صاحب ملک شده است این معامله دلنشین است. یک وکیل ملک متخصص و مجرب مسئولیت رفع مشکلات و مسائل حقوقی خرید و فروش املاک و یا رهن و اجاره و سرقفلی انواع املاک مسکونی، اداری و تجاری را دارد.

حال اگر یکی از طرفین قصد سود جویی داشته باشد و یا اینکه یکی از طرفین به علت عدم آگاهی از مسائل حقوقی حاکم بر معاملات املاک برخی موارد را نادیده بگیرد به راحتی راه برای سوء استفاده باز می شود. در واقع توصیه می شود برای تمام موارد ملکی خود با توجه به اهمیت موضوع از خدمات مشاوره وکیل ملک استفاده نمائید.

حداقل مزیت این کار این است که شما از مسائل و نکات حقوقی که آگاه نبودید مطلع می شوید و می دانید که چگونه باید با طرف مقابل خود معامله کرده و چه مواردی از اهمیت برخوردار است.

بهترین وکیل ملک متخصص در تهران 2

وکیل ملک متخصص چه ویژگی هایی دارد

پس از اطلاع از اهمیت مشورت با یک وکیل ملک متخصص باید دید که یک وکیل مجرب ملکی باید دارای چه ویژگی هایی باشد. یک وکیل مجرب ملکی در درجه اول دارای مدرک وکالت بوده و تحصیلات آکادمیک در رشته حقوق داشته باشد.

این فرد بصورت علمی و تخصصی با کلیه مسائل حقوقی و قوانین مدنی حاکم بر کشور آگاه است. بدین ترتیب می تواند به خوبی با تکیه بر دانش و تخصص خود از حقوق موکل دفاع کند. در مرحله بعد این وکیل ملک متخصص باید به تمام امور ملکی و مسائل مربوطه اشراف داشته باشد.

معاملات املاک و خرید و فروش ملک دارای قواعد و مقرراتی است که طبق ضوابط قانون مدنی و مقررات کشور در امور ملکی تنظیم شده است. از اینرو تمام معاملات املاک صورت گرفته تابع این قوانین هستند.

قوانینی مانند روابط مالک و مستاجر، روابط خریدار و فروشنده طبق مصوبات ۱۳۵۶ و ۱۳۶۷ و یا قوانین پیش فروش مسکن توسط شرکتهای سازنده که در سال ۱۳۸۹ به تصویب رسیده است بخشی از این موارد بشمار می روند.

از طرفی تمام موارد حقوقی، تبصره ها و بندهای لازم در تنظیم قرارداد فروش و قید نکات و موارد حقوقی لازم در متن مبایعه نامه، اجاره نامه و یا سرقفلی باید مد نظر وکیل ملک قرار گیرد. بدین ترتیب وکیل ملک یک فرد متخصص در تمام امور حقوقی و ملکی بوده و بهترین فردی است که می تواند در این زمینه به شما خدمات مشاوره دهد.

وکیل ملک متخصص در تهران 3

بهترین وکیل ملک متخصص در تهران

نکته قابل تامل در خدمات مشاوره حقوقی ملکی این است که یک وکیل ملک متخصص و مجرب پیدا کنیم. اینکه فرد مشورت دهنده دارای سابقه و تجربه کافی برای احقاق حقوق موکل خود باشد بسیار مهم است.

بدون داشتن یک وکیل مجرب ملکی نمی توان بهترین خدمات را دریافت نمود. یک راه برای اینکار این است که از اطرافیان و آشنایان در مورد وکیل ملک متخصص پرس و جو شود. راه دیگر جستجو از طریق سایتهای مختلف و پیدا کردن دفاتر مشاوره حقوقی است.

این دفاتر انواع خدمات مشاوره حقوقی ملکی را به مخاطبان خود عرضه می کنند. ممکن است برخی از دفاتر در زمینه خاصی تخصص داشته و در امور ملکی خدمات مشاوره ارائه نکنند. راه سوم این است که به دفاتر مشاور املاک تهران مراجعه کنید.

دفاتر بزرگ و معتبر دارای تیم های کارشناسی بوده که خدمات متفاوتی به مشتریان عرضه می کنند. یکی از خدمات قابل ارائه توسط دفاتر مشاور املاک مدرن و معتبر تهران خدمات مشاوره حقوقی توسط وکیل ملک مجرب است. وکلای همکار با این دفاتر بطور تخصصی در زمینه امور ملکی فعالیت داشته و بهترین خدمات مشاوره حقوقی را به شما عرضه می کنند.

وکیل ملک متخصص در تهران 1

وکیل ملک مجرب دفتر مشاور املاک ملکانا

دفتر مشاور املاک ملکانا به عنوان بزرگترین و معتبرترین دفتر مشاور املاک تهران خدمات متنوع حقوقی را به مشتریان عرضه می کند. ملکانا دارای تیم حقوقی متخصص و با سابقه بوده که سالها تجربه موفق در پرونده های ملکی دارند.

وکیل ملک ملکانا به خوبی می داند که چه مواردی ممکن است مورد سوء استفاده افراد سودجو قرار گیرد و یا اینکه در چه مواردی باید جانب احتیاط را رعایت کرد. چه نکاتی باید در متن مبایعه نامه گنجانیده شود و چه اقداماتی را باید در چه زمانی انجام داد تا حق موکل پایمال نشود.

وکیل ملک مجرب به خوبی حافظ منافع و سرمایه موکل خود بوده و راه حل و چاره مشکلات را به خوبی می داند. نکته قابل ذکر این است که تمام معاملات املاک و قراردادهای خرید و فروش املاک در دفتر مشاور املاک ملکانا زیر نظر تیم حقوقی متخصص انجام می پذیرد. از اینرو چنانچه نکته ای و یا بندی از مبایعه نامه دارای ابهام بود طرفین قرارداد می توانند با وکیل ملک ملکانا مشورت نمایند.