فروش آپارتمان 

برای فروش آپارتمان خود مردد هستید و یا اینکه نگرانی بابت فروش آپارتمان خود به قیمت کمتر از حد واقعی آن دارید. خریداران را نمی‌شناسید و نمی‌توانید به هر فردی اطمینان کنید. اینها تنها گوشه ای از تصوراتی است که ذهن مالکین و فروشندگان زیادی را به خود مشغول می نماید.

با وجود خبرهای کلاهبرداری و سودجویی افرادی که هر روزه در اخبار و حوادث می شنویم، بسیاری از مالکین نگرانی بابت فروش املاک خود دارند. این طبیعی است که تصور می کنند آپارتمان و واحد مسکونی آنها را به قیمت ارزان خریده و دچار ضرر و زیان می شوند.

اگر اپارتمان شما کوچک است و نیاز به خرید آپارتمان بزرگتر دارید، اگر اپارتمان شما قدیمی بوده و تمایل به تعویض آن با آپارتمان نوساز و با امکانات مدرن دارید می توانید با دفتر مشاور املاک ملکانا تماس بگیرید.

معتبرترین دفتر مشاور املاک تهران با مجوز رسمی از اتحادیه اصناف و دفتر مشاورین املاک در اسرع وقت اقدام به فروش ملک شما می نماید. به شما توصیه می شود خرید و فروش آپارتمان را با ملکانا تجربه کنید.

خرید و فروش آپارتمان، خانه و ویلا در دفتر مشاور املاک ملکانا 2

خرید و فروش آپارتمان خانه و ویلا

برای خرید و فروش آپارتمان خانه و ویلا و سایر املاک و مستغلات خود به دفتر مشاور املاک ملکانا رجوع کنید. برای فروش املاک خود کافی است از طریق سایت ملکانا و از منوی سپردن ملک اقدام به تکمیل درخواست خود کنید.

کارشناسان ملکانا در اسرع وقت با شما تماس گرفته و اطلاعات تکمیلی برای درج در آگهی فروش آپارتمان شما را اخذ می کنند. یکی از مزیت های خرید آپارتمان از ملکانا این است که خریداران امکان مشاهده تصاویر ۳۶۰ درجه و سه بعدی را دارند لذا می توانند تمام جزئیات آپارتمان را مشاهده و بررسی دقیقی در مورد آن داشته باشند.

این ویژگی موجب فروش سریعتر ملک می شود. از طرفی بایگانی ملکانا بسیار کامل و گسترده است. در بایگانی ملکانا آگهی های فروش ملک، خانه، ویلا، باغ، زمین و سایر مستغلات را می توانید جستجو کنید. آگهی های فروش آپارتمان کلیه مناطق تهران را پوشش داده و مشتریان، خریداران و فروشندگان از کلیه مناطق تهران می توانند به آن رجوع کنند. بدین ترتیب امکان انتخاب و جستجوی آپارتمان در محلات گوناگون و متناسب با بودجه و توانایی مالی خریداران وجود دارد.

خرید و فروش آپارتمان، خانه و ویلا در دفتر مشاور املاک ملکانا 4

فروش آپارتمان در انواع متراژ در مناطق مختلف تهران

یکی از مزیت های خرید آپارتمان از ملکانا این است که آگهی های فروش آپارتمان ملکانا دارای تنوع بسیار زیادی است. انواع آپارتمان در متراژهای گوناگون را می توانید در ملکانا پیدا کنید.

اگر خانواده کم جمعیتی هستید و نیاز به آپارتمان یک یا دو خوابه دارید و یا اگر خانواده پرجمعیتی بوده و نیاز به آپارتمان سه و چهار خوابه دارید، این امکان وجود دارد که انواع آپارتمان در متراژهای مختلف را در ملکانا پیدا کنید.

آپارتمان های نوساز، چندین سال ساخت و با قیمت ارزانتر، آپارتمان های لوکس در مناطق شمالی شهر تهران و یا آپارتمان های ارزان تر در مناطق جنوبی در بایگانی ملکانا مشاهده می شود. آگهی های فروش اپارتمان ملکانا دسته بندی شده و خریداران می توانند بدون اتلاف وقت به جستجوی آپارتمان مورد نظر بپردازند.

فرصت های ویژه سرمایه گذاری مزیت مهم دیگری است که در سایت ملکانا به متقاضیان عرضه می شود. شرکت دانش بنیان ملکانا به عنوان مرجع تخصصی املاک همواره فرصتهای ویژه و مناسب سرمایه گذاری در بخش مسکن را از طریق سایت خود به متقاضیان پیشنهاد می دهد. بعلاوه آگهی های فروش اپارتمان ویژه و آگهی های فروش اقتصادی و با قیمت مناسب همواره در صفحه اول سایت ملکانا در دسترس خریداران است.

خرید و فروش آپارتمان، خانه و ویلا در دفتر مشاور املاک ملکانا 3

مدرن‌ترین مرکز فروش آپارتمان

دفتر مشاور املاک ملکانا با پایه ریزی خرید و فروش املاک حرفه ای و مدرن و بر پایه شیوه های جدید معاملات املاک، مدرن ترین سایت املاک تهران و ایران محسوب می شود.

معتبرترین مرکز فروش خانه و آپارتمان در تهران و ایران با فراهم آوردن مجموعه ای از نیروهای متعهد و کارآمد، سیستم فایل بندی مدرن، بایگانی کامل و گسترده و سایت تخصصی املاک بهترین خدمات و امکانات برای خرید و فروش آپارتمان و املاک را فراهم می آورد. اگر در فروش خانه خود به دلایل مختلفی مردد هستید توصیه می شود با کارشناسان ملکی ملکانا مشورت نمایید.

تیم کارشناسی ملکی مجرب و کاربلد ملکانا با سالها تجربه در امر خرید و فروش املاک وضعیت بازار مسکن و آینده بازار مسکن را برای شما تشریح خواهند کرد. از طرفی می توانید از قیمت کارشناسی آپارتمان خود مطلع شوید. پس از دریافت خدمات مشاوره چنانچه به نتیجه رسیدید می توانید از طریق کارشناسان ملکی ملکانا اقدام به درج آگهی فروش آپارتمان خود در سایت کنید.

نکته قابل ذکر این است که تصاویر ملک شما بطور رایگان در سایت درج شده و جزو خدمات ملکانا محسوب می شود. همچنین با برخورداری از تخفیف ویژه کمیسیون فروش مبلغ کمتری در مقایسه با سایر دفاتر مشاور املاک پرداخت خواهید کرد. مدرن ترین مرکز خرید و فروش آپارتمان در تهران خدمات و امکانات متعددی را برای مشتریان فراهم می آورد.