فروش آپارتمان

خرید و فروش آپارتمان از جمله کارهای مهم، دشوار و طاقت فرسا محسوب می‌شود. برای خرید آپارتمان و یا فروش آن باید موارد زیادی را مد نظر قرار دهید. برخی موارد به کیفیت و متریال بکار رفته در آپارتمان مربوط شده و برخی موارد به موضوعات حقوقی و مالکیت آپارتمان برمی گردد که بسیار حیاتی است.

در این بین افراد سودجو در کمین خریداران ناآگاه هستند و در پی سوء استفاده از خریداران می باشند. همه این موارد خرید و فروش آپارتمان را تبدیل به مقوله بسیار مهم و حساسی کرده است.

در معامله خرید و فروش آپارتمان اگر چه بیشتر ریسک ها متوجه خریدار می گردد ولیکن فروشنده نیز باید مواردی را در نظر بگیرد. فروش مسکن زیر نظر وکیل متخصص ملکی و یا مراجعه به دفاتر مشاور املاک معتبر یکی از راه‌های جلوگیری از ضرر و زیان در فروش مسکن و املاک مسکونی شما محسوب می شود.

بدین ترتیب تمام موارد مربوط به خرید و فروش مسکن طبق روال قانونی انجام می پذیرد. ریسک و خطر زیان مالی به حداقل رسیده و شما در کمال اطمینان می توانید به فروش ملک خود اقدام کنید.

خرید و فروش آپارتمان و املاک مسکونی در تهران 4

نکات مهم در خرید و فروش آپارتمان

برای خرید و فروش آپارتمان و املاک توجه به یکسری نکات الزامی است. عدم توجه به این مسائل می تواند موجب ایجاد مشکلات احتمالی در آینده شده و خسارات و زیان مالی به همراه داشته باشد.

از آنجائیکه نکات به دو مقوله حقوقی و کاربردی تقسیم می شوند در دو مبحث آنرا بررسی می کنیم. برای فروش ملک باید ابتدا یک قرارداد فروش یا مبایعه نامه کامل و جامع تنظیم کنید. برای این کار می توان به وکیل متخصص ملکی مراجعه نمود.

برخی دفاتر مشاور املاک مدرن و بزرگ نیز تیم حقوقی و کارشناس حقوقی دارند که می تواند مشاور خوبی در این زمینه باشد. در نظر گرفتن تمام موارد حقوقی مانند تسویه حساب کامل، زمان پرداخت وجه از سوی خریدار و اطمینان از دریافت وجه ثمن معامله از نکات مهم در این زمینه است.

زمان تحویل ملک، زمان انتقال سند رسمی و اجرای تعهدات خریدار طبق برنامه و موعد مقرر از اهمیت بالایی برخوردار است. در معامله خرید و فروش آپارتمان بیشترین خسارات احتمالی متوجه خریدار خواهد بود ولیکن فروشنده نیز باید در این زمینه احتیاط لازم را بعمل آورد.

توصیه می شود در درجه اول برای فروش آپارتمان خود به دفاتر مشاور املاک بزرگ و معتبر مراجعه نموده و از مشورت یک وکیل ملکی مجرب نیز بهره مند شوید. بدین ترتیب احتمال ریسک معامله بسیار پائین خواهد آمد.

خرید و فروش آپارتمان و املاک مسکونی در تهران 2

خرید و فروش آپارتمان در کلیه مناطق شهر تهران

اگر تصمیم به خرید و فروش آپارتمان در شهر تهران دارید دفتر مشاور املاک ملکانا یکی از برترین گزینه های در دسترس شماست. اگر ساکن هر محله و منطقه ای از تهران باشید و تصمیم به خرید آپارتمان و یا فروش ملک خود را دارید دفتر مشاور املاک ملکانا خدمات ویژه و کاملی را به شما عرضه می نماید.

بایگانی بزرگ و کامل ملکانا تمام مناطق تهران را پوشش داده و شما در هر محله تعداد زیادی آگهی فروش آپارتمان را مشاهده می کنید. انواع آپارتمان یک خوابه، دو خوابه و بزرگتر، دوبلکس، لوکس، نوساز، چندین سال ساخت، پنت هاوس و بسیاری موارد دیگر را در بایگانی ملکانا می توانید مشاهده کنید.

اگر می خواهید نسبت به فروش خانه خود در اسرع وقت اقدام کنید تیم تخصصی ملکانا اقدامات لازم برای فروش ملک شما در سریع ترین زمان ممکن را انجام می دهند. با امکانات ویژه ای مانند مشاهده تصاویر سه بعدی و ۳۶۰ درجه می توانید آپارتمان مناسب خود را سریع تر پیدا کنید. از طرفی این مزیت ویژه ملکانا موجب فروش آپارتمان در اسرع وقت می شود.

خرید و فروش آپارتمان و املاک مسکونی در تهران 1

ملکانا بزرگترین مرکز فروش آپارتمان در تهران

دفتر مشاور املاک ملکانا بزرگترین مرکز فروش آپارتمان در تهران بشمار می آید. انواع آپارتمان در متراژهای مختلف و با امکانات متعدد در مناطق مختلف تهران از طریق ملکانا خرید و فروش می شود. تمام معاملات خرید و فروش زیر نظر کارشناسان و تیم حقوقی صورت گرفته و در سامانه معاملات املاک ثبت می گردد.

بدین ترتیب خریداران و فروشندگان از خرید و فروش آپارتمان در یک محیط حرفه ای و آرام لذت خواهند برد. آگهی های فروش املاک ملکانا بطور روزانه بروز رسانی می شود و خریداران همواره از آخرین فایل های فروش مطلع خواهند شد.

سیستم شفاف و مدرن خرید و فروش املاک و سایر موارد جانبی مانند محاسبه کمیسیون، اقساط وام، قیمت کاشناسی ملک، سپردن ملک و بایگانی مدرن موجب سهولت خرید و فروش می شود.

اگر تصمیم به فروش خانه و آپارتمان خود دارید می توانید از قسمت سپردن ملک مشخصات آپارتمان خود را وارد نموده و منتظر تماس کارشناسان ملکانا باشید. کارشناسان ملکی ملکانا در اسرع وقت با شما تماس گرفته و مشخصات تکمیلی و قرار بازدید جهت تهیه تصاویر آپارتمان شما را خواهند گذاشت.

نکته قابل ذکر این است که تهیه تصاویر سه بعدی و ۳۶۰ درجه جزو امکانات ملکانا بشمار رفته و رایگان است. بدین ترتیب آگهی فروش آپارتمان شما در اسرع وقت آماده و بر روی سایت نمایش داده می شود.