املاک تهران

املاک تهران اعم از واحدهای مسکونی، اداری و تجاری در ماه‌های اخیر از افزایش قیمت محسوسی برخوردار بودند. این افزایش قیمت بیش از سایر شهرهای دیگر بوده و مشکلات زیادی را برای اقشار مختلف جامعه به وجود آورده است.

خریداران واقعی با افزایش بیش از دو برابری قیمت مسکن در تهران دیگر توان خرید املاک در تهران را ندارند. مستاجران نیز در تامین وجه اجاره با مشکل مواجه هستند. کاهش شدید تقاضا در بازار خرید و فروش املاک تهران موجب ایجاد رکود تورمی شده است.

بازار رهن و اجاره املاک در تهران نیز با تغییراتی مواجه گردید. بطوریکه مستاجران با کاهش توان مالی جهت پرداخت اجاره ناچار به مهاجرت از تهران و مناطق گران قیمت آن شدند. در حال حاضر خرید و فروش املاک تهران در کمترین حد خود بوده و فرا رسیدن تابستان نیز کمک چندانی به بهبود وضعیت بازار مسکن نکرده است.

درصد افزایش قیمت املاک تهران در یکسال اخیر به بیش از ۱۰۶ درصد رسیده است و کاهش تعداد خرید و فروش املاک در تهران حدود ۳۶ درصد کاهش داشته است. بدین ترتیب بازار مسکن تهران بیش از پیش در سنگینی رکود فرو رفته است.

خرید و فروش املاک تهران در دفتر مشاور املاک ملکانا 2

خرید و فروش انواع املاک تهران

جهت خرید و فروش املاک تهران توصیه می شود به دفاتر مشاور املاک بزرگ و معتبر مراجعه کنید. این دفاتر با سیستم های نوین خرید و فروش و بنگاه داری، تیم کارشناسی خبره و حرفه ای و بایگانی بزرگ و کامل محل مناسبی برای خرید و فروش انواع ملک هستند.

تعداد فروشندگان و خریدارانی که به این دفاتر مراجعه می کنند زیاد بوده و همواره آگهی های فروش ملک اختصاصی در این دفاتر وجود دارد. از طرفی پرسنل حرفه ای، ثبت معاملات املاک در سامانه خرید و فروش املاک و دریافت کد رهگیری در این بنگاه ها به خوبی رعایت می شود.

برخی از دفاتر مشاور املاک کوچک و غیر حرفه ای بدلیل فرار از مالیات و یا به دلیل عدم مجوز رسمی از ثبت معاملات املاک در سیستم خودداری و تنها به سربرگ های دفتر بنگاه اکتفا می کنند. این قراردادها فاقد هولوگرام و کد رهگیری بوده و در مواقع لزوم نمی توان از طریق کد معامله را رهگیری نمود.

خوشبختانه این موضوع در دفاتر مشاور املاک بزرگ کمتر دیده می شود. خرید و فروش املاک تهران در دفاتر مشاور املاک بزرگ و معتبر موجب حق انتخاب برای خریدار می شود.

برخلاف بنگاه های معاملات ملکی کوچک که یک یا دو اگهی فروش دارند در دفاتر مدرن و بزرگ شما با تعداد بسیار زیادی آگهی فروش املاک تهران در مناطق مختلف روبرو هستید که می توانید از بین آنها بهترین مورد را انتخاب کنید.

خرید و فروش آپارتمان، خانه و ویلا در دفتر مشاور املاک ملکانا 1

مرکز خرید و فروش املاک تهران

برای خرید انواع ملک در تهران به بزرگترین مرکز خرید و فروش املاک تهران رجوع کنید. دفتر مشاور املاک ملکانا با دارا بودن آگهی های فروش املاک در مناطق مختلف تهران، انبوهی از فایل های خرید و فروش مسکن را به شما عرضه می کند.

اگر خریدار آپارتمان هستید، اگر به دنبال خانه، ویلا، زمین، باغ و سایر مستغلات دیگر در تهران و اطراف می گردید همه این موارد را می توانید در دفتر مشاور املاک ملکانا پیدا کنید. بزرگترین مرکز خرید و فروش املاک تهران امکانات و خدمات زیادی را برای مشتریان خود فراهم آورده است.

آگهی های فروش ویژه و فرصت های ویژه سرمایه گذاری بطور روزانه در صفحه اول سایت ملکانا نمایش داده می شوند. در برخی موارد فروشندگان بدلیل نیاز مالی و یا فوریت در فروش املاک خود قیمت‌های بسیار مناسب و استثنایی در نظر می گیرند.

قیمت‌های ارزان این املاک به منزله وجود مشکل در ملک مورد آگهی نیست بلکه به دلیل فوریت در فروش آن تخفیف ویژه لحاظ شده است. مشتریان و خریداران ملکانا جهت خرید املاک تهران امکان بهره مندی از این فرصت های ویژه سرمایه گذاری را دارند.

معمولاً اینگونه املاک در همان روز آگهی به فروش می روند بنابراین توصیه می شود برای خرید انواع املاک در تهران بطور روزانه و مرتب به وب سایت ملکانا مراجعه کنید. همچنین می توانید در تماس با کارشناسان ملکی از آخرین آگهی های فروش املاک مطلع شوید.

خرید و فروش آپارتمان و املاک مسکونی در تهران 3

خرید و فروش املاک تهران در ملکانا

دفتر مشاور املاک ملکانا دارای تیم های تخصصی در خرید و فروش املاک تهران، رهن و اجاره، پیش خرید و مشارکت در ساخت است. از طرفی تیم حقوقی ملکانا متشکل از وکلای جوان و کارآزموده بوده که جهت ارائه خدمات مشاوره حقوقی به مشتریان در دفتر حضور دارند. مشتریان در هر رده می توانند با مراجعه به تیم تخصصی مربوطه از خدمات ملکانا استفاده نمایند.

این تیم ها بر کلیه مناطق تهران اشراف داشته و بایگانی کامل و جامعی از انواع آگهی های خرید و فروش املاک تهران، رهن و اجاره و غیره را به مشتریان عرضه می کنند. تمام قراردادهای خرید و فروش، رهن و اجاره و پیش خرید املاک تهران در سامانه معاملات املاک ثبت و بطور قانونی انجام می گیرد. از طرفی قراردادهای منعقد شده زیر نظر وکلای ملکانا تنظیم و در صورت هرگونه ابهام مشتریان می توانند از خدمات مشاوره حقوقی ملکانا بهره مند شوند.