فروش آپارتمان تهران

خرید و فروش املاک در شهرهای بزرگ همواره از دشواری‌های بیشتری نسبت به شهرهای کوچکتر برخوردار بوده است. در شهرهای بزرگ به دلیل تنوع آگهی‌های فروش و وسعت بیشتر شهر پراکندگی بیشتری در قیمت، کیفیت و حتی فروشندگان وجود داشته و خریدار با گزینه‌های متعددی روبرو است.

فروش آپارتمان تهران به عنوان بزرگترین شهر ایران از حساسیت بیشتری برخوردار می باشد. پراکندگی قیمت و اختلاف قیمت مسکن حتی در یک محله نسبت به محله دیگر وجود دارد. در این میان فروشنده و خریدار در صورت عدم آگاهی از این موضوع دچار مشکلات و سوء تفاهم می شوند.

اینکه خریدار تصور می کند که ملک مورد نظر را با قیمت بیشتری می فروشند و یا فروشنده تصور می کند که قیمت پیشنهادی ملک کمتر از حد واقعی آن است موجب ایجاد دردسرهای زیادی برای طرفین معامله می شود.

فروش آپارتمان تهران به دلیل این پراکندگی و اختلاف قیمت در درجه اول و عدم شناخت کافی از طرف دوم معامله از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بدین ترتیب مراجعه به دفاتر مشاور املاک معتبر و مشورت با وکیل متخصص و مجرب می تواند تا حدود زیادی کارگشا باشد.

فروش آپارتمان تهران خود را به ملکانا بسپارید 2

خرید و فروش آپارتمان تهران

میزان خرید و فروش آپارتمان تهران در ماههای اخیر کاهش چشمگیری داشته است. با توجه به افزایش قیمتهای متوالی در ۲ سال اخیر بازار مسکن تهران در حالت رکود بوده و وضعیت مناسبی ندارد.

طبق آمار اعلام شده در خرداد ماه گذشته متوسط قیمت یک متر مربع واحد مسکونی در شهر تهران نسبت به مدت مشابه سال گذشته از افزایش ۱۰۴ درصدی برخوردار بوده است. این به معنی افزایش بیش از دو برابری قیمت مسکن در شهر تهران و کاهش توان مالی خریداران حداقل به میزان نصف سال گذشته است.

خرید و فروش آپارتمان تهران با این روال در خرداد ماه گذشته با کاهش ۵۴ درصدی نسبت به خرداد ماه سال ۹۷ روبرو شد. در مجموع خرید و فروش آپارتمان تهران در سه ماهه اول سال ۹۸ نسبت به سه ماهه اول سال ۹۷ با کاهش ۳۶.۵ درصدی روبرو بود که حاکی از رکود عمیق در بخش مسکن است.

در سایر شهرهای دیگر نیز اگر چه رکود حاکم است ولیکن بیشترین تاثیر رکود در تهران دیده می شود. این وضعیت در شهرهای کوچک نمود کمی داشته و کماکان خرید و فروش مطابق گذشته انجام می پذیرد.

تعداد خرید و فروش آپارتمان تهران در سه ماهه اول سال ۹۸ با ۲۱۲۰۰ فقره معامله کاهش حدود ۳۶.۵ درصدی را نشان می دهد. بدین ترتیب بازار مسکن تهران در وضعیت رکود تورمی قرار دارد. این وضعیت رکود برای مناطق شمالی و مرکزی بیش از مناطق جنوبی است بطوریکه در خرداد ماه مناطق ۱۰ تا ۲۰ تهران افزایش قیمت ماهیانه بیش از ۱۰۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۹۷ را تجربه کردند.

فروش آپارتمان تهران خود را به ملکانا بسپارید 3

بزرگترین مرکز فروش آپارتمان تهران

برای فروش آپارتمان خود به بزرگترین مرکز فروش آپارتمان تهران رجوع کنید. دفتر مشاور املاک ملکانا به عنوان معتبرترین و بزرگترین مرکز فروش آپارتمان تهران امکانات متعددی را به خریداران و فروشندگان املاک عرضه می نماید.

اگر قصد فروش آپارتمان خود را دارید بهترین گزینه ارسال درخواست فروش ملک خود از طریق سایت ملکانا است. بدین ترتیب فروشندگان با ثبت مشخصات آپارتمان خود در سایت و از طریق منوی سپردن ملک می توانند آگهی فروش آپارتمان تهران خود را ثبت کنند.

کارشناسان ملکانا طی تماس با فروشنده و مالک نسبت به اخذ اطلاعات تکمیلی و قرار بازدید حضوری اقدام می نمایند. طی بازدید حضوری کارشناسان ملکانا تصاویر باکیفیت از فضای داخلی آپارتمان گرفته و در آگهی فروش آپارتمان بارگذاری می نمایند.

بدین صورت خریداران می توانند هنگام جستجوی آگهی های فروش آپارتمان ملکانا تصاویر ۳۶۰ درجه و سه بعدی ملک را مشاهده و شناخت دقیقی از موقعیت ملک، نقشه و متریال مورد استفاده داشته باشند. این ویژگی ملکانا موجب فروش آپارتمان در اسرع وقت و در کوتاهترین زمان ممکن می شود.

فروش آپارتمان تهران خود را به ملکانا بسپارید 1

امکانات معتبرترین مرکز فروش آپارتمان تهران

ملکانا معتبرترین و مدرن ترین مرکز خرید و فروش آپارتمان تهران بشمار می آید. دفتر مشاور املاک ملکانا امکانات زیادی را برای خریداران و فروشندگان در نظر گرفته است. سایت تخصصی املاک و مستغلات ملکانا تخصصی ترین سایت در زمینه املاک بشمار می رود.

از طرفی هر خریدار و یا فروشنده می تواند یک پنل اختصاصی برای خود داشته باشد. بدین ترتیب امکان مدیریت آگهی های بازدید شده، آگهی های مانده، آگهی های مناسب و سایر موارد مانند مقایسه املاک گوناگون با یکدیگر برای خریداران وجود دارد.

دفتر مشاور املاک ملکانا با مجوز رسمی از اتحادیه مشاورین املاک کلیه قراردادهای خرید و فروش آپارتمان تهران را در سامانه معاملات املاک ثبت و کد رهگیری معتبر و قابل پیگیری بنام ملکانا به طرفین قرارداد تحویل می دهد. در پایان نیز طرفین قرارداد می توانند از طریق سایت ملکانا نحوه محاسبه کمیسیون را مشاهده نمایند.

تخفیف های ویژه به خریداران و فروشندگان تعلق می گیرد بنابراین کلیه معاملات خرید و فروش آپارتمان تهران طی سیستم شفاف و کاملا طبق موازین و مقررات صورت می پذیرد. تیم کارشناسان ملکی و تیم حقوقی ملکانا نیز به عرضه خدمات مشاوره تخصصی به مشتریان پرداخته و هرگونه ابهام و سوال مشتریان را برطرف می نمایند.