سایت املاک تهران

امروزه سایت‌های املاک متعددی را می‌توان در اینترنت جستجو و پیدا کرد. تعداد انبوهی سایت املاک تهران و سایر شهرهای دیگر به خرید و فروش املاک پرداخته و خدمات متنوعی را به مشتریان خود عرضه می‌کنند. هر سایتی تلاش دارد که مخاطبان بیشتری را به خود جذب کرده و به توسعه کسب و کار خود بپردازد.

اما مشخصات و ویژگی های بهترین سایت املاک تهران چیست. اگر به دنبال یک سایت تخصصی املاک هستید در این مطلب به بررسی مشخصات بهترین سایت املاک تهران می پردازیم. آگهی فروش املاک و مستغلات زیادی را می توان همه روزه در سایت املاک مشاهده نمود.

برخی از این سایتها تنها به محلی برای نمایش آگهی های فروش تبدیل شده و برخی مطالب و اطلاعات در مورد خرید و فروش املاک را به اشتراک می گذارند. یک سایت املاک خوب باید از جنبه های مختلف یک سایت تخصصی محسوب شده و به عنوان مرجعی برای خرید و فروش املاک بشمار رود. در ادامه به معرفی برترین سایت املاک تهران و ویژگی های سایت املاک تخصصی اشاره می کنیم.    

معرفی امکانات ملکانا تخصصی‌ترین سایت املاک تهران 2

معرفی منوهای مختلف سایت املاک تهران ملکانا

اگر به سایت املاک ملکانا مراجعه کرده باشید به سهولت در می یابید که برترین سایت املاک تهران در پیش روی شما قرار دارد. سایت ملکانا با طراحی زیبا و مدرن و در نظر گرفتن امکانات و منوهای مختلف برای مشتریان به عرضه خدمات گوناگونی می پردازد.

هر یک از بازدید کنندگان سایت ملکانا می توانند از طریق سایت وارد پنل تخصصی خود شده و از امکانات تخصصی سایت بهره مند شوند. شما با وارد کردن شماره موبایل خود درخواست فعال سازی اشتراک نموده و پس از فعال سازی دارای یک پنل اختصاصی در سایت ملکانا دارید. در درون پنل شما همه چیز برای شما به طور اختصاصی وجود دارد. در صفحه برترین سایت املاک تهران شما بر روی نقشه تهران آگهی های فروش املاک را به تفکیک منطقه و محلات مختلف تهران مشاهده می نمائید.

پنل اختصاصی شما در تخصصی ترین سایت املاک تهران شامل منوهای قیمت خانه من، کمیسیون املاک، محاسبه وام، درخواست قرارداد توافقی، خدمات حقوقی، مقایسه املاک، بلاگ، سپردن ملک، لیست املاک و فرصت های ویژه سرمایه گذاری است.

شما می توانید در نقش خریدار فایلهای موجود را بازدید نموده و آنها را بررسی کنید. ذخیره آگهی های فروش بازدید شده، اضافه کردن لیست املاک جدید و یا جستجوی املاک بر اساس فیلترهای مختلف از دیگر امکانات برترین سایت املاک تهران است. در سایت املاک ملکانا همه چیز برای یک خرید حساب شده و تخصصی مهیا است.

شما می توانید میزان کمیسیون پرداختی خود را محاسبه کنید و یا اینکه اقساط وام ملک خریداری شده را مشاهده نمائید. دفتر مشاور املاک ملکانا با راه اندازی تخصصی ترین سایت املاک تهران خدمات حرفه ای را به مشتریان عرضه می کند.

معرفی امکانات ملکانا تخصصی‌ترین سایت املاک تهران 1

امکانات ملکانا برترین سایت املاک تهران

خریداران و فروشندگان املاک از امکانات متعددی در سایت ملکانا برخوردار می شوند. فروشندگان می توانند ملک خود را برای درج آگهی فروش به ملکانا معرفی کنند. تعیین قیمت کارشناسی ملک و یا خدمات مشاوره با تیم کارشناسان ملکی و تیم حقوقی ملکانا از دیگر امکانات دفتر مشاور املاک ملکانا است. برترین سایت املاک تهران با شیوه های نوین جستجوی املاک و خرید و فروش موجب صرفه جویی در وقت و هزینه افراد می شود.

بلاگ ملکانا دارای اطلاعات بسیار سودمندی است. آخرین اخبار بازار مسکن، بخشنامه ها و مصوبه های دولتی، اخبار وام و تسهیلات مسکن، گزارش های تخصصی املاک، پیش بینی قیمت، آمار معاملات املاک صورت گرفته و بسیاری خبرهای دیگر بصورت روزانه بر روی بلاگ ملکانا قرار می گیرند. از طرفی اطلاعاتی در مورد محلات و مناطق تهران، نکات مربوط به خرید و فروش املاک و سایر اطلاعات دیگر را نیز می توان از بلاگ معتبرترین سایت املاک تهران مشاهده نمود. بایگانی ملکانا بطور مرتب بروز رسانی شده و آگهی های فروش جدید همه روزه به آن اضافه می گردد.

معرفی امکانات ملکانا تخصصی‌ترین سایت املاک تهران 3

مزیت‌های خرید و فروش ملکانا تخصصی‌ترین سایت املاک تهران

دفتر مشاور املاک ملکانا بزرگترین مرکز خرید و فروش املاک تهران بشمار می آید. ملکانا دارای تخصصی ترین و مدرن ترین سایت املاک تهران بوده و مزیت های زیادی برای مشتریان خود دارد. خریداران املاک از ملکانا از بایگانی بزرگ و کامل موجود در سایت ملکانا بهره مند می شوند. همچنین امکان مشاهده تصاویر ۳۶۰ درجه آگهی های فروش ملک را خواهند داشت.

امکان انتخاب آپارتمان و خانه مناسب با هر نوع سلیقه و بودجه در مناطق مختلف تهران برای مشتریان وجود داشته و خریداران محدودیتی در این زمینه ندارند. برترین سایت املاک تهران دارای منو محاسبه کمیسیون بوده از اینرو خریدار و فروشنده می توانند مبلغ قابل پرداخت کمیسیون را محاسبه کنند. نکته قابل ذکر این است که امکان برخورداری از تخفیف ویژه کمیسیون برای طرفین قرارداد وجود دارد.

تمامی معاملات در سامانه معاملات املاک بطور رسمی ثبت گردیده و کد رهگیری قابل پیگیری به مشتری داده می شود. تخصصی ترین سایت املاک تهران با ایجاد پنل اختصاصی برای هر مشتری امکان خرید و فروش حرفه ای را برای خریداران و فروشندگان فراهم می سازد.