سایت املاک چیست؟

یافتن مسکن کار چندان آسانی نیست، به خصوص برای مشکل پسندان و بسیاری از افراد که وسواس فکری در انتخاب دارند. مسلماً سرکشی به تک تک بنگاه‌های املاک و رفتن به خانه‌های مختلف برای بازدید از این سر شهر به آن سر شهر کار چندان ساده ای نیست. به ویژه اگر یکی از شهرهای بزرگ باشد، هزینه ی بسیار زیاد رفت و آمد و صرف زمان زیادی را به همراه خواهد داشت.

با پیشرفت تکنولوژی و توسعه بسیاری از کارها به صورت اینترنتی، رویکرد جدیدی برای راحتی کسانی که به دنبال مسکن هستند ایجاد شد و آن سایت املاک می باشد. سایت املاک یک امکان جدید برای دسترسی مردم و مسکن جویان می باشد که زمانی کافی برای سرکشی به بنگاه های املاک و بازدید از مسکن های مختلف را ندارند. با ما در ملکانا همراه باشید تا کمی بیشتر با سایت املاک آشنا شوید.

سایت املاک، یک راهکار جدید برای یافتن مسکن 1

مزایای استفاده از سایت املاک

همانطور که اشاره شد، روش های یافتن مسکن به صورت سنتی کار چندان آسانی نیست و بسیار زمان بر است. در عوض شما می توانید از سایت املاک برای یافتن مسکن استفاده کنید،  بدون اتلاف وقت و بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای مسکن های مختلف را در مناطق مختلف بیابید و از آنها به صورت تصویری آنها را رویت کنید. از جمله مزایای سایت املاک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

استفاده از سایت املاک در هر زمان و هر مکانی:

شما می تواند بدون هیچ گونه محدودیت زمانی و مکانی از سایت املاک و انواع مسکن اعم از خانه هایی که برای فروش و یا اجاره و رهن گذاشته شده اند، بازدید کنید. منظور از محدودیت زمانی و مکانی این است که شما در سفر باشید یا در شهر خود، تنها با دسترسی به اینترنت می توانید به سایت املاک سرکشی کرده و املاک مختلفی را بررسی کنید. در مورد محدودیت زمانی، می توان گفت اگر بخواهید به صورت حضوری به بنگاه املاک سر بزنید، در هر ساعتی از روز نمی توانید این کار را انجام دهید، چون آنها یک تایم کاری دارند و پس از آن دیگر تعطیل می کنند. اما شما با استفاده از سایت املاک می توانید در هر ساعتی از روز به سایت املاک سرکشی کنید، فرقی نمی کند روز باشید یا شب، نصفه شب باشد یا نصف روز.

مشاهده و بازدید از ملک در سایت املاک به صورت مجازی و با کیفیت:

یکی از امکاناتی که جدیداً به سایت املاک اضافه شده، مشاهده مجازی از ملک می باشد، به گونه ای که گویی شما در منزل هستید و به صورت حضوری در حال بررسی ملک هستید. تمام ریزه کاری ها و گوشه های و جزئیات ملک را می توانید در سایت املاک ببینید و در صورت نیاز با مدیریت تماس گرفته تا یک بازدید حضوری صورت گیرد و در نهایت ملک را معامله کنید.

نقشه جغرافیایی در سایت املاک:

یکی دیگر از مزایای سایت املاک، بهره گیر از یک نقشه جغرافیایی آنلاین می باشد که تمام ملک هایی که برای معامله به سایت معرفی شده اند، در نقشه قرار دارند و شما می توانید به مناطق مختلفی رفته و املاک مورد نظر خود را مشاهده و بررسی کنید. با استفاده از این مزیت می توانید مناطق مورد نظر خود را بررسی کنید.

ماشین حساب مخصوص سایت املاک:

به هر یک از سایت های املاک که سرکشی کنید، متوجه قسمتی خواهید شد که در آن محاسباتی در زمینه املاک صورت می گیرد. محاسبه متراژ و هزینه نهایی ملک بر اساس متراژ آن یکی از مزایای ماشین حساب ملکی می باشد. علاوه بر این محاسباتی در زمینه هزینه و خرید ملک به صورت شرایطی و با وام یا جعاله و یا اوراق بهادار نیز انجام می شود که تعداد اقساط، میزان آنها و مدت زمان بازپرداخت آنها را به شما نشان می دهد.

جستجو در سایت املاک:

برای یافتن خانه دلخواه خود با یک هزینه مشخص، نیازی به جستجوی تک تک املاک ندارید و تنها با وارد کردن رنج مورد نظر خود در قسمت های مشخص شده برای قیمت، می توانید املاک مد نظرتان را با هزینه ای که در نظر دارید، جستجو کنید.

سایت املاک، یک راهکار جدید برای یافتن مسکن 2

معرفی سایت املاک

در اینجا قصد داریم چند سایت مختلف از سایت املاک را به شما معرفی کنیم:

– سایت ماکانا

– سایت کلید

– سایت دلتا

– سایت ایران فایل

– سایت آی هوم

– سایت املاک نت

بسیاری از سایت های املاک که ممکن است تا به امروز به آنها مراجعه کرده باشید و یا درباره آنها شنیده باشید. هر یک از این سایت ها نه تنها ملک و املاک را به شما نشان می دهند، بلکه آخرین اخبار مسکن و مطالب مفید در زمینه خرید و فروش مسکن و مشاوره حقوقی را به شما ارائه می دهند.