سایت املاک تهران

سایت املاک یکی از نیازمندی‌هایی است که در چند سال اخیر بسیار رایج شده، به ویژه در تهران که از یک وسعت بسیار بالا و ترافیک بالایی برخوردار است، وجود چنین سایت هایی می‌تواند بسیار مثمر ثمر باشد.

سایت املاک تهران از جمله سایت هایی است که توانسته به بسیاری از زوج ها و خانواده هایی که زمان کافی برای جستجوی وجب به وجب تهران را ندارند، کمک کند تا در کوتاه ترین زمان ممکن یک مسکن خود و مطابق نیازمندی هایشان بیابند.

اما تا به امروز سایت املاک تهران چه کاربردهایی داشته و چه کمک هایی توانسته به مردم ایران و به ویژه مردم تهران ارائه دهد، مطلبی است که ما در اینجا و در سایت ملکانا آن را دنبال می کنیم.

معرفی امکانات ملکانا تخصصی‌ترین سایت املاک تهران 2

چرا به سایت املاک تهران نیاز داریم؟

تهران به عنوان یکی از کلان شهرهای ایران، از مناطق مختلفی تشکیل شده که بررسی تمام این مناطق برای یک نفر می توان روزها و ماه ها زمان ببرد و آخر کار آن نتیجه ای که باید حاصل نمی شود. مردم برای یافتن ملک دلخواه خود باید ساعت ها زمان خود را در سرما و گرما در خیابان های مختلف و بنگاه های مختلف صرف کنند. علاوه بر اینکه ترافیک، خستگی و هزینه های بنزین و کرایه را نیز به جان می خرند.

حال یک سایت املاک تهران با نمایش تمام خانه هایی که در بنگاه های املاک تهران آگهی شده اند می تواند تمام این مشکلات جستجوی خانه به روش سنتی را حذف خواهد کرد و شم تنها با کلیک بر روی یک گزینه می توانید به تمامی این آگهی ها در انواع سایت املاک تهران دسترسی پیدا کنید. در سایت املاک تهران تنها کافی است محدوده هزینه و یا سرمایه خود را در قسمت جستجو وارد کنید تا تمامی آگهی های مربوط به آن سایت املاک تهران را مشاهده کنید.

ویژگی‌های سایت املاک تهران

سایت املاک تهران باید از ویژگی خاصی باشد تا بتواند به بهترین شکل ممکن به مردم خدمات ارائه دهد. از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نقشه جغرافیایی برای مسیریابی و نمایش مناطق مختلف شهر تهران:

یک سایت املاک تهران باید از یک نقشه جغرافیایی شهری برخوردار باشد، به طوری که بتواند مناطق مختلف تهران را به طور دقیق نمایش دهد و علاوه بر آن تمامی آگهی های ملکی باید به طور دقیق در این مناطق باید ثبت شده باشند.

معرفی امکانات ملکانا تخصصی‌ترین سایت املاک تهران 1

سیستم جستجوی سریع برای نمایش آگهی‌های ملکی:

یک سایت املاک تهران باید از یک سیستم جستجوی سریع بهره مند شود تا بتواند نتایج را در کوتاه ترین زمان ممکن به کاربران نمایش دهد. مطمئناً یک سایت املاک تهران با سرعت جستجوی پایین می تواند کاربر را نسبت به استفاده از آن دلسرد کند.

یک سیستم محاسبه گر برای تطبیق هزینه‌ها:

یک سیستم محاسبه گر باید به نحوی هزینه آگهی های درج شده در سایت را با هزینه دلخواه کاربرد یا مشتری تطبیق دهد و آگهی های مورد نیاز کاربر را نمایش دهد. با این نمایش ها مشتری یا کاربر متوجه خواهد شد خانه هایی با سرمایه اولیه او برای معامله وجود دارد و او می تواند آنها را بررسی نماید.

سیستم قرارداد و کمیسیون:

در این سیستم نحوه تنظیم قرارداد و شرایط آن با توجه به نوع آگهی اعم از خرید، فروش، رهن و یا اجاره به کابر نمایش داده خواهد شد.

ماشین حساب ملکی برای محاسبه فرمول های ملکی:

این ماشین حساب می تواند به شما در زمینه محاسبات وام، جعاله و نحوه پیش خرید کردن یک ملک را به شما نشان دهد. به عنوان مثال، شما میزان سرمایه و پیش پرداخت و وام را در این ماشین حساب وارد می کنید و ماشین حساب تعداد اقساط و میزان آن را به شما نشان خواهد داد.

معرفی امکانات ملکانا تخصصی‌ترین سایت املاک تهران 1

مشاوره حقوق ملکی توسط وکلای ملکی:

دسترسی به سیستم مشاوره آنلاین توسط وکلای ملکی می تواند یکی از مزایای سایت املاک تهران به حساب بیاید، به ویژه که شما هرگونه سوال ملکی که در زمینه املاک داشته باشید به شما پاسخ خواهد داد.

آگهی کردن ملک برای فروش و یا رهن و اجاره:

در سایت املاک تهران می توانید هرگونه آگهی ملکی را درج کنید و آن را برای فروش، اجاره و رهن در سایت درج کنید.

وکیل ملکی ملکانا 2

سیستم مجازی برای نمایش ملک:

نمایش ملک در سایت املاک تهران مرحله بازدید از ملک می باشد که شما دیگر نیازی به مراجعه حضوری به ملک نخواهید داشت و با استفاده از سیستم بازدید مجازی می توانید به صورت کاملاً واقعی یک بازدید انجام دهید.

سیستم اطلاع رسانی در مورد نحوه خرید و فروش ملک، آخرین اخبار مسکن و اطلاعات مربوط به مسکن:

یکی از ویژگی های بسیار خوب و مهم در سایت املاک تهران، اخبار و اطلاع رسانی در زمینه ملکی می باشد. این ویژگی می تواند بازدید یک سایت را بالا برده و طرفداران سایت املاک تهران را بیش از پیش افزایش دهد.

هر یک از این ویژگی ها می تواند هر سایت املاک تهران را نسبت به دیگر سایت های املاک دیگر متمایز سازد. مسلماً سایت املاک تهران در صورتی که از جدیدترین اخبار مسکن و یا بروزرسانی ها برخوردار باشد، می تواند به عنوان یکی از بهترین سایت های املاک آنلاین در تهران شناخته شود و مطرح باشد.